اینتر برای جذب گوستاوو دو بازیکن را در لیست فروش قرار می دهد

اینتر برای جذب گوستاوو دو بازیکن را در لیست فروش قرار می دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر کماکان به جذب لوئیز گوستاوو علاقه مند است.

به گزارش وبسایت نود، لوئیز گوستاوو هافبک برزیلی 29 ساله وولفسبورگ یکی از اصلی ترین گزینه های استفانو پیولی برای تقویت خط هافبک اینتر است اما شرایط مالی باشگاه یکی از موانع انجام این انتقال تاکنون بوده است. اینتر روز چهارشنبه انتقال روبرتو گاگیالاردینی را نهایی کرد اما با این وجود کماکان به دنبال جذب یک هافبک دیگر در نقل و انتقالات ژانویه هستند و بنا به ادعای توتو اسپورت گزینه اصلی آن ها لوئیز گوستاوو است.

باشگاه اینتر در چند وقت اخیر به دلیل رعایت نکردن فیر پلی مالی همیشه روی لبه تیغ حرکت کرده و در بیشتر اوقات مجبور به جذب بازیکنان با قراردادهای قرضی بوده است. اکنون آن ها برای رهایی از محرومیت های مالی یوفا به دلیل رعایت نکردن فیر پلی مالی قصد دارند هر چه زودتر شرایط جدایی اور بانگا و جفری کوندوگبیا را فراهم کنند و با جدایی این دو بازیکن راه  را برای ورود گوستاوو بازتر کنند.

لوئیز گوستاوو تا تابستان 2018 با وولفسبورگ قرارداد دارد اما می خواهد در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب از این باشگاه جدا شود. او در چند وقت اخیر جز اینتر مورد توجه نیس و یوونتوس هم قرار داشته و انتظار می رود انتقال او برای باشگاه بعدی اش بین 20 تا 25 میلیون یورو هزینه دربر داشته باشد.

7899