جیمی ردنپ: فن دایک بهترین مدافع میانی در لیگ برتر انگلیس است

جیمی ردنپ: فن دایک بهترین مدافع میانی در لیگ برتر انگلیس است

وبسایت رسمی برنامه نود - جیمی ردنپ اعتقاد دارد که مدافع هلندی ساوتهمپتون بهترین مدافع میانی لیگ برتر انگیس است.

به گزارش وب سایت نود، ویرجیل فن دایک مدافع تیم ساوتهمپتون که در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس بازی های قابل قبولی ارائه کرد، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه در برابر لیورپول بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و با عملکرد مطمئن در خط دفاعی، از ارکان مهم پیروزی تیمش در برابر شاگردان یورگن کلوپ بود.

پس از پایان بازی تیم های فوتبال ساوتهمپتون و لیورپول، جیمی ردنپ در گفتگویی با اسکای اسپورت در خصوص مدافع هلندی ساوتهمپتون اظهار داشت که فن دایک روز به روز بهتر می شود و در مسیر پیشرفت گام بر می دارد. ردنپ نظراتش را اینگونه بیان کرد:

هر بار که بازی فن دایک را تماشا می کنم، به این نکته هم اشاره می کنم که او مدافعی بسیار خوب و مطمئن است. او هر روز بهتر و بهتر می شود. نبرد دنیل استوریج با فن دایک در بازی دیشب (چهارشنبه) مثل مبارزه یک مرد قوی با پسر بچه ای بود که در تمام طول بازی اجازه هیچ حرکتی به استوریج نداد. فن دایک حتی اجازه نفس کشیدن هم به استوریج نداد.

ردنپ در ادامه به تأثیر مثبت حضور ویرجیل فن دایک در خط دفاعی ساوتهمپتون هم اشاره کرد و گفت:

فن دایک ستون مستحکم خط دفاعی تیمش به حساب می آید که وقتی صاحب توپ می شود بسیار خونسرد عمل می کند. هر تیمی که قصد خرید این مدافع هلندی را داشته باشد، قطعاً صاحب یک بازیکن فوق العاده خواهد شد. به نظرم او بهترین مدافع میانی در لیگ برتر انگلیس است.

2081