مسن فوتبالیست حرفه ای در لیگ ژاپن؛ تمدید قرارداد یوکوهاما با میورای 50 ساله

مسن فوتبالیست حرفه ای در لیگ ژاپن؛ تمدید قرارداد یوکوهاما با میورای 50 ساله

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق تیم ملی ژاپن که در آستانه پنجاه سالگی قرار دارد، قرارداد خود را با تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن برای فصل 2017 تمدید کرد تا همچنان به دوران فوتبال حرفه ای خود ادامه دهد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال یوکوهاما که در دسته دوم رقابت های لیگ حرفه ای ژاپن موسوم به جی لیگ حضور دارد، برای فصل 2017 قرارداد جدیدی را با کازو یوشی میورا مهاجم تمام نشدنی فوتبال ژاپن امضاء کرد. میورا در صورتی که تا پایان قراردادش تا سال آینده به فوتبال ادامه دهد، رکورد حضور در فوتبال حرفه ای در سن بالای پنجاه سال را ثبت خواهد کرد.

کازو یوشی میورا نخستین بازی دوران حرفه ای خود را در سال 1986 انجام داد و 17 سال پیش از بازی های ملی خداحافظی کرد. میورا که در ماه فوریه تولد پنجاه سالگی خود را جشن خواهد گرفت، برای فصل جدید رقابت های دسته دوم لیگ ژاپن قرارداد خود را با تیم فوتبال یوکوهاما تمدید کرد. میورا پس از تمدید قراردادش با یوکوهاما گفت:

امیدوارم در کنار سایر بازیکنان تیم و سایر اعضای باشگاه، همبازیان و هواداران تیم که همیشه از من حمایت کرده اند، بتوانم همچنان در میدان حاضر شده و به تلاش و رقابت ادامه دهم.

مهاجم 50 ساله فوتبال ژاپن رکورد دیگری را هم به نام خود ثبت کرده است؛ میورا به عنوان مسن ترین گلزن این رقابتها شناخته می شود. در ماه ژوئن گذشته، میورا در حالیکه 49 سال و سه ماه و 24 روز سن داشت، در بازی که با شکست 2 بر یک یوکوهاما برابر جیفو به پایان رسید، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

میورا مهاجم سال های دور تیم ملی ژاپن در مسابقات جام ملت های آسیا 1992 که به میزبانی ژاپن برگزار می شد، مقابل تیم ملی کشورمان به میدان رفت، و با گلی که در آخرین دقایق بازی به ایران زد، باعث صعود ژاپن به مرحله بعدی و حذف ایران از گردونه رقابتها شد. در آن دوره از رقابتها، میورا همراه ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا شد.

2081