ساوتهمپتون 1 – 0 لیورپول؛ پیروزی ارزشمند ساوتهمپتون در شب ضعیف شاگردان کلوپ

ساوتهمپتون 1 – 0 لیورپول؛ پیروزی ارزشمند ساوتهمپتون در شب ضعیف شاگردان کلوپ

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه، مغلوب ساوتهمپتون شد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، لیورپول در شب بازگشت کوتینیو، عملکرد ضعیفی در خانه ساوتهمپتون داشت و با حساب 1-0 مغلوب میزبانش شد.

ترکیب لیورپول: کاریوس، کلاین، لورن، کلاوان، میلنر، لوکاس، امره جان، وینالدوم، لالانا، فیرمینو، استوریج

نیمکت: مینیوله، گومز، مورنو، استیوارت، کوتینیو، وودبرن، اوریگی

ترکیب ساوتهمپتون: فارستر، سدریک، یوشیدا، فن دایک، برترند، کلاسی، دیویس، رومئو، ردموند، تادیچ، رودریگز

نیمکت: لویس، وارد پراوس، هویبرگ، استفینس، مککوئین، سیمز

دقایق حساس بازی:

دقیقه8: دقایق ابتدایی بازی تحت تاثیر بازی خوب ساوتهمپتون بوده است. به خصوص ردموند و تادیچ، خطراتی برای خط دفاعی لیورپول ایجاد کرده‌اند.

دقیقه18: اولین موقعیت جدی لیورپول! روی پاس لالانا، فیرمینو در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار گرفت اما ضربه وی را فارستر به خوبی مهار کرد.

دقیقه19: پاس بلند سدریک در تیر دورتر به ردموند رسید اما این بازیکن در موقعیت مناسب، نتوانست کاریوس را مغلوب کند.

دقیقه20: این بار اما ردموند موقعیتش را از دست نداد! گل اول بازی توسط ناتان ردموند به ثمر رسید. اشتباه بزرگ کلاوان باعث شد رودریگز بتواند با یک پاس زیبا، ردموند را با کاریوس تک به تک کند. بازیکن جوان انگلیسی ساوتهمپتون هم به زیبایی حساب کار را 1-0 کرد.

دقیقه36: در این دقایق بازی خوبی از لیورپول شاهد هستیم که سعی دارد با حرکات سریع و پاس‌های کوتاه، به دروازه حریف نزدیک شود.

دقیقه43: حرکت زیبای برترند و پاس وی که به تادیچ رسید. پاس رو به عقب وی به ردموند رسید که در موقعیت بسیارخوبی قرار داشت. ضربه وی را اما کاریوس به زیبایی مهار کرد.

دقیقه56: نیمه دوم نیز با بازی خوب ساوتهمپتون همراه بوده است. این تیم بارها و بارها روی دروازه لیورپول خطرناک ظاهر شده و شاگردان کلوپ هنوز نتوانسته اند روند همیشگی خود را پیدا کنند.

دقیقه66: با ورود کوتینیو، لیورپول ضرب آهنگ بهتری پیدا کرده است اما هنوز نتوانسته بر روند بازی مسلط شود.

دقیقه68: ضدحمله برق آسای ساوتهمپتون باعث شد پاس زیبای ردموند به سدریک برسد. در حالی که رودریگز هم موقعیت خیلی خوبی داشت، سدریک تصمیم گرفت خودش شوتزنی کند که توپش به بیرون رفت.

دقیقه83: باز هم ضدحمله سریع میزبان و این بار تیر دروازه، باعث نجات شاگردان کلوپ شد. پاس رودریگز به ردموند رسید و ضربه زیبای وی در آستانه ورود به دروازه با برخورد به تیر و همین‌طور لوورن، به زمین بازی برگشت و توسط مدافعین دور شد.

درنهایت این بازی با شکست 1-0 شاگردان کلوپ به پایان رسید تا لیورپولی ها برای صعود به فینال، چشم به بازی برگشت داشته باشند.

برای مشاهده خلاصه بازی، اینجا کلیک کنید.

1405