توخل: برای تمدید قرارداد با دورتموند عجله ای ندارم

توخل: برای تمدید قرارداد با دورتموند عجله ای ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند تأکید کرد علیرغم شرایط نه چندان مطلوب تیمش، برای تمدید قراردادش با این باشگاه احساس نگرانی نمی کند.

به گزارش وب سایت نود، توماس توخل که در سال 2015 هدایت زرد پوشان را بر عهده گرفت، در دومین فصل حضورش بر روی نیمکت این تیم با اختلاف 12 امتیازی نسبت به رقیب نامدارش یعنی بایرن مونیخ در رده ششم جدول بوندسلیگا قرار گرفته است. توخل که در فصل پیش دورتموند را نایب قهرمان بوندسلیگا کرد، در شش دیدار اخیر خود تنها به یک پیروزی دست یافته اند.

علیرغم نتایج نه چندان مطلوب بورسیا دورتموند در رقابت های این فصل، توماس توخل تأکید می کند که نگران تمدید قراردادش با این تیم نیست و اظهار داشت مدیران باشگاه هم از این مسئله آگاه هستند که اواسط فصل زمان مناسبی برای مذاکره و گفتگو جهت تمدید قرارداد نیست. به گزارش رادیو WDR، توخل در این خصوص توضیح داد:

از آنها (مدیران باشگاه) می خواهم که به این مسئله توجه کنند که من در میانه های فصل، طرف مذاکره بسیار بدی هستم. فعلاً در آرامش به سر می برم و نگرانی چیزی نیستم. هنوز نیمی از قرارداد فعلی من طی شده است.

بورسیا دورتموند پس از تعطیلات زمستانی به مصاف وردربرمن می رود، و سپس یک بازی دشوار خارج از خانه در مقابل تیم سابق توخل یعنی ماینز خواهد داشت. توخل چشم انداز و هدف تیمش در ادامه رقابت های بوندسلیگا را اینگونه بیان کرد:

می خواهیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب کنیم. هدف ما اینست که به طور مستقیم به این مسابقات صعود کنیم به همین خاطر باید در جمع سه تیم برتر پایان فصل قرار بگیریم. برای رسیدن به این هدف باید سخت کار و تلاش کنیم.

2081