مونتلا: کوپا ایتالیا برای میلان بسیار اهمیت دارد؛ بهترین میلان ممکن را برابر تورینو به میدان می فرستم

مونتلا: کوپا ایتالیا برای میلان بسیار اهمیت دارد؛ بهترین میلان ممکن را برابر تورینو به میدان می فرستم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال میلان که هرگز موفق به قهرمانی در کوپا ایتالیا نشده است، قصد دارد بهترین میلان ممکن را برابر تورینو راهی میدان کند.

به گزارش وب سایت نود، وینچنزو مونتلا مدعی شد که قوی ترین تیم ممکن میلان را در دیدار روز پنج شنبه برابر تورینو به میدان خواهد فرستاد. تیم های میلان و تورینو پنج شنبه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت. از نکات جالب این دیدار می توان به بازگشت سینیشا میهایلوویچ سرمربی فصل قبل میلان به سن سیرو به عنوان سرمربی تورینو اشاره کرد.

میلان فصل گذشته به فینال جام حذفی راه یافت، اما در دیدار پایانی بازی را به یوونتوس واگذار کرد. وینچنزو مونتلا می گوید این رقابتها و همچنین بازی با تورینو را بسیار جدی می گیرند زیرا هدف آنها کسب عنوان قهرمانی در کوپا ایتالیاست. این مربی 42 ساله درباره رقابت های جام حذفی ایتالیا گفت:

هم بازی با تورینو و هم کوپا ایتالیا را بسیار جدی می گیریم. تیم ما نشان داده است که می تواند با بازیکنان مختلفی بازی کند اما با اینحال تغییرات خیلی زیادی در ترکیب تیم نخواهیم داشت. با در نظر گرفتن همه شرایط و مصدومانی که داریم، سعی خواهم کرد بهترین میلان ممکن را روانه میدان کنم. تورینو خط حمله بسیار خوبی دارد اما تیم ما هم به خوبی قادر است خطوط مختلف این تیم را از کار بیندازد. تورینو بازیکنان بسیار خوبی به ویژه در خط میانی و حمله دارد. آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما به هیچ وجه این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

مربی سابق تیم های سمپدوریا و فیورنتینا که در فصل جاری در میلان عملکرد بسیار درخشانی داشته، در ادامه صحبت هایش گفت:

برای پیروزی در این بازی باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار بگیریم. این بازی حکم فینال را دارد زیرا هر اشتباهی می تواند به قیمت حذف از این رقابتها تمام شود. می خواهیم در جام حذفی نتایج خوبی کسب کنیم. باید به خاطر داشته باشیم که حضور در فینال سال قبل این فرصت را در اختیار میلان قرار داد که در سوپر کاپ ایتالیا بازی کند و قهرمان سوپر کاپ شود. چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی هرگز قهرمان جام حذفی نشده ام؛ البته زمانی که هدایت فیورنتینا را بر عهده داشتم به فینال کوپا ایتالیا رسیدیم اما در فینال بازی را واگذار کردیم.

2081