آ اس رم در تابستان پیشنهاد 40 میلیون یورویی آرسنال را برای مانولاس رد کرده بود

آ اس رم در تابستان پیشنهاد 40 میلیون یورویی آرسنال را برای مانولاس رد کرده بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه مانولاس مدعی شده است، آ اس رم در تابستان پیشنهادی 40 میلیون یورویی را از آرسنال دریافت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، مدیر برنامه کاستاس مانولاس مدافع یونانی آ اس رم مدعی شده است، آرسنال در تابستان پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای وی ارائه کرد که توسط سران باشگاه جالوروسی رد شد. توپچی ها هم در نهایت در تابستان موستافی را به خدمت گرفتند تا پرونده انتقال این مدافع یونانی به آرسنال بسته شود. مدیربرنامه این بازیکن ملی پوش در گفتگوی اخیرش در مورد شرایط موکلش این چنین گفته است:

نمی توانم بگویم که مانولاس دوست دارد کجا بازی کند، اما برایم جالب توجه است که بدانم چه تیم هایی به دنبال جذب او خواهند آمد. آرسنال تابستان گذشته پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای این بازیکن ارائه کرد که توسط سران رم رد شد.

فکر نمی کنم در ژانویه خبری از انتقال او به تیم های دیگر باشد، در مورد تابستان هم فعلاً چیزی مشخص نیست. در کل پیش بینی آینده در فوتبال، کار سختی است. پیشنهادهای خوبی از چین هم به دستمان رسیده ولی حضور در چین با جاه طلبی های مانولاس همخوانی ندارد. او می خواهد در بالاترین سطح فوتبال بازی کند و اروپا می تواند این خواسته اش را برآورده کند.

2021