بازگشت سیلسن به جلسات تمرینی بارسلونا

بازگشت سیلسن به جلسات تمرینی بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان هلندی بارسلونا با مصدومیت از تعطیلات کریسمس به اردوی تمرینی بارسلونا اضافه شد تا دیدار رفت بارسلونا مقابل بیلبائو را از دست بدهد.

به گزارش وبسایت نود، دروازه بان هلندی کاتالان‌ها که به دلیل مصدومیت از عضله ناحیه ران پا موفق نشد بارسلونا را در دیدار رفت جام حذفی اسپانیا همراهی کند بار دیگر به تمرین این تیم بازگشت تا احتمال حضورش در دیدار برگشت دو تیم افزایش یابد. سیلسن از روز یکشنبه به تمرین بارسلونا اضافه شد اما روز دوشنبه بار دیگر در جلسات تمرینی بارسلونا غایب بود. با این حال این دروازه بان روز سه شنبه بار دیگر در تمرین بارسلونا حاضر شد تا منتظر دریافت چراغ سبز پزشکان برای حضور در میادین باشد. با این تفاسیر تنها مصدوم لوییز انریکه در حال حاضر جرمی متئو است، این مدافع فرانسوی که در دیدار سوپرکاپ اسپانیا مصدوم شده است هنوز موفق نشده است به شرایط آرمانی برسد.

با این تفاسیر این احتمال وجود دارد که سیلسن در دیدار برگشت کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو سنگربان بارسلونا باشد. بارسلونا دیدار رفت را با حساب 2-1 در خانه حریف شکست خورد تا برای ادامه حضور در این مسابقات در دیدار برگشت و در مقابل تماشاگران خودی نیاز به پیروزی داشته باشد.

1899