اسکار: سوپر لیگ چین می‌تواند لیگ جزیره را به چالش بکشد

اسکار: سوپر لیگ چین می‌تواند لیگ جزیره را به چالش بکشد

وبسایت رسمی برنامه نود - اسکار، ستاره برزیلی سابق چلسی که به تازگی به لیگ چین ملحق شده معتقد است با سرمایه گذاری‌های بیشتر و سرازیر شدن سود بیشتر به آن حتی قدرتمند تر هم خواهد شد و خواهد توانست با لیگ‌های بزرگ دنیا را رقابت کند.

به گزارش وب سایت نود، تیم SIPG (گروه بندر بین المللی شانگهای) در هفته های گذشته موفق به عقد قرارداد با اسکار، بازیکن جوان برزیلی چلسی شد و حال این بازیکن بر این باور است که با به خدمت گرفتن بازیکن بین المللی بیشتر توسط تیم‌های چینی، این لیگ به سرعت قادر به رقابت با لیگ‌های بزرگ دنیا خواهد بود.

به نقل از وب سایت fourfourtwo، اسکار که با انتقال 60 میلیون یورویی و رکورد شکن خود به جمع بازیکنانی نظیر رامیرس، کارلوس توز، اکسل ویتسل، تکسیرا، لاوتزی، جان اوبی میکل، گراتزیانو پله، بوراک ییلماز، پائولینیو و جکسون مارتینز پیوست و راهی لیگ چین شد تا در کنار آندره ویاس بواس قرار بگیرد، پس از گلزنی در نخستین حضور خود در ترکیب تیم جدیدش به اسکای گفت:

اگر آن‌ها (چینی‌ها) در همین مسیر قدم بردارند چرا نتوانند با لیگ‌های بزرگ رقابت کنند؟ آن‌ها پروژه‌های بزرگ بسیار خوبی دارند. البته که لیگ برتر انگلیس بازیکنان رده بالا تری در اختیار دارد اما این چینی‌ها هم بازیکنان خوبی دارند. به بازیکنان جدید بسیار کمک می‌کنند و امیدوارم به همین روال ادامه دهند، چون من هم برای کمک اینجا هستم.

او در ادامه درباره انتقالش از چلسی به شانگهای گفت:

این انتقال هم برای من، هم برای چلسی و هم برای شانگهای خوب بوده است و من خوشحالم که به سوپر لیگ چین ملحق شده‌ام. باشگاه‌های چینی پول زیادی صرف به خدمت گرفتن بازیکنان می‌کنند تا لیگ را قدرتمند تر کنند. آن‌ها به من پیشنهاد دادند و من هم پذیرفتم و به اینجا آمدم.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد پیشنهاد های سرسام‌آور باشگاه‌های چینی به بازیکنان بزرگی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، اوبامیانگ و لواندوفسکی در رسانه‌ها منتشر شده است که همگی از طرف بازیکنان یا باشگاه‎های آنان رد شده است.