ناسیونال اروگوئه دنبال خرید رونالدینیو

ناسیونال اروگوئه دنبال خرید رونالدینیو

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدینیو تقریبا یک سال و نیم است که در فوتبال حرفه ای حضور نداشته اما هنوز به فکر بازنشستگی نیافتاده است.

به گزارش وبسایت نود، رونالدینیو در یک سال و نیم اخیر بیشتر در بازیهای خیریه و دوستانه شرکت کرده و در ماه های اخیر شایعاتی در مورد حضورش در تیم چاپکوئنسه برای احیای تیم برزیلی مطرح بود اما حالا درهای جدیدی به رویش گشوده شده است. بازیکن اسبق بارسلونا در سن 36 سالگی با پیشنهاد باشگاه ناسیونال اروگوئه مواجه شده تا با این تیم در لیبرتادورس حضور یابد. خوزه لوئیز رودریگز، مالک باشگاه اروگوئه ای امیدوار است که با حضور رونالدینیو تیمش از بعد رسانه ای مورد توجه قرار گیرد. وی اظهار داشت:

اگر رونالدینیو به ناسیونال بیاید مجبور می شوم که به روانپزشک مراجعه کنم چرا که کاملا دیوانه خواهم شد. خرید رونالدینیو یک رویاست و برایش همه کار انجام می دهیم. او یک ستاره جهانی است و افتخاری است که بازیکنی در سطح او به اروگوئه ملحق شود.مسلما می تواند در اروگوئه در باشگاهی ریشه دار و تاریخی بازنشسته شود. تازه بازی ما به پورتو آلگره که محل اقامت اوست هم نزدیک است.

در حقیقت شهر مونته ویدئو فقط 800 کیلومتر تا پورتو آلگره فاصله دارد. ناسیونال در لیبرتادورس با چاپکوئنسه برزیل، لانوس آرژانتین و زولیا ونزوئلا همگروه است.

1140