ادینیو:تراکتور در نبود من هم می برد/ بدون سروش مشکلی نداریم

ادینیو:تراکتور در نبود من هم می برد/ بدون سروش مشکلی نداریم

مهاجم برزیلی تراکتورسازی گفت:از دیگر بازیکنان تیم خواستم که در نبود من به اهواز بروند و دست پر برگردند. 

لوسیانو ادینیو در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: متاسفانه به دلیل مصدومیتی که از قبل داشتم نمی توانم تراکتورسازی را در سفر به اهواز و بازی با استقلال خوزستان همراهی کنم. قرار است من در تهران بمانم و فیزیوتراپی کنم تا برای بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان آماده شوم. امیدوارم بتوانم خودم را تا هفته آینده به فرم ایده آل برسانم و بار دیگر برای تراکتورسازی به میدان بروم. 

وی همچنین با اشاره به بازی فردای تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: تیم ما وضعیت خوبی دارد. تمریناتمان را به صورت مداوم در تعطیلات پیگیری کردیم و مطئنم که فردا با هم تیمی هایم می توانم بازی خوبی را در اهواز به نمایش بگذارم. قطعا تراکتورسازی در این بازی به دنبال 3 امتیاز است و به هدفش هم می رسد. از دیگر بازیکنان تیم خواستم که در نبود من بروند و دست پر برگردند. 

مهاجم تراکتورسازی درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد او در نیم فصل اول مطرح می شود، تصریح کرد: چه انتقادی؟ من در تمام بازی هایی که به میدان رفتم خواسته هایی که کادر فنی داشت را در زمین پیاده کردم. گاهی اوقات مهاجم نوک بودم و در برخی بازی ها هم عقب تر بازی می کردم. با این حال توانستم برای تیمم چند بار گلزنی کنم و امیدوارم در نیم فصل دوم تعداد این گلها بیشتر از قبل شود. 

ادینیو درباره جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی و رفتنش به پرسپولیس گفت: سروش بازیکن خیلی خوبی بود و روزهای خوبی را در کنار او سپری کردیم. دوست داشتم او در کنار ما بماند اما شنیدم که به پرسپولیس رفته است. امیدوارم هر جا که هست موفق باشد اما تراکتورسازی به هیچ بازیکنی وابسته نیست و قطعا بدون رفیعی هم می توانیم موفق شویم.

 وی در پایان گفت: به رقابتمان با پرسپولیس ادامه می دهیم چون هدف ما قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است. باید امسال دو جام به هواداران تبریزی تقدیم کنیم.