پیشنهاد 22 میلیون پوندی اورتون برای اشنایدرلین پذیرفته شد؛ انتقال تا 48 ساعت آینده نهایی می شود

پیشنهاد 22 میلیون پوندی اورتون برای اشنایدرلین پذیرفته شد؛ انتقال تا 48 ساعت آینده نهایی می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مورگان اشنایدرلین طی 48 ساعت آینده رسماً راهی گودیسون پارک خواهد شد تا در نیم فصل دوم برای تیم کومان به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، طبق گزارش گسترده منابع بریتانیایی، پیشنهاد 22 میلیون پوندی اورتون برای مورگان اشنایدرلین هافبک فرانسوی منچستریونایتد، توسط سران این تیم پذیرفته شده است و انتظار می رود این بازیکن طی 48 ساعت آینده، بعد از انجام تست پزشکی، انتقالش را به اورتون نهایی کند.

اشنایدرلین 27 ساله در تابستان 2015 با مبلغی در حدود 24 میلیون پوند از ساوتمپتون به منچستریونایتد پیوست، او در فصل اول حضورش در الدترافورد، شرایط نسبتاً بدی را نگذراند. ولی در این فصل تحت نظر مورینیو اصلاً فرصت خودنمایی در ترکیب یونایتد را پیدا نکرد و چند هفته قبل مورینیو رسماً عنوان کرد که اجازه خروج به هافبک فرانسوی خود می دهد.

هفته گذشته پیشنهاد 19 میلیون پوندی اورتون برای این بازیکن رد شد، اما پیشنهاد جدید توسط سران منچستریونایتد پذیرفته شد. البته در این پیشنهاد، افزونه هایی هم وجود دارد که می تواند مبلغ انتقال را تا 24 میلیون پوند افزایش دهد. به این ترتیب یونایتد می تواند تقریباً تمام پولی را که برای خرید وی پرداخت کرده بود، به دست آورد.

2021