منچستریونایتد 2-0 هال سیتی؛ شیاطین سرخ در یک قدمی فینال جام اتحادیه

منچستریونایتد 2-0 هال سیتی؛ شیاطین سرخ در یک قدمی فینال جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با کسب نهمین برد پیاپی خود، در آستانه صعود به فینال جام اتحادیه قرار گرفت.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، با دو گل ماتا و فلینی موفق به شکست هال سیتی شد تا در یک قدمی صعود به فینال این مسابقات قرار گیرد. این نهمین برد پیپای شیاطین سرخ در بازی های اخیر بود.

در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، EFL Cup، منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود با قضاوت کوین فرند میزبان هال سیتی بود. مورینیو تیمش را با هفت تغییر نسبت به بازی قبل مقابل ردینگ به زمین فرستاده بود:

منچستریونایتد

ده خیا، والنسیا، اسمالینگ، جونز، دارمیان، هررا، پوگبا، ماتا، رونی، مخیتاریان، رشفورد

ذخیره ها:

رومرو، فوزو منسا، بلیند، کریک، فلینی، لینگارد، مارسیال

هال سیتی

یاکوپوویچ، رابرتسون، مگوایر، میلر، هادلستون، اسنودگراس، چلوکاس، دیامونده، هنریکسن، میسون، تایمون

ذخیره ها

هرناندز، مالونی، ویر، مارشال، بوون، کلکاستون

شیاطین سرخ در نیمه اول موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند، اما کم دقتی در زدن ضربات آخر و همچنین در چند مورد ارسال پاس های نهایی باعث شد تا این تیم در نیمه اول دست خالی به رختکن برود و هال سیتی به آن چه می خواست برسد.

در نیمه اول یونایتد چند بار شانس خود را از شوت های راه دور امتحان کرد، اما هیچ یک به ثمر ننشست. مخیتاریان دو بار در موقعیتی خوب صاحب توپ شد که ضربات او راه به دروازه نبرد، شوت های پوگبا، رشفورد و ماتا هم برای یونایتد نتیجه بخش نبود. به این ترتیب شیاطین سرخ تمرکز خود را روی برتری در نیمه دوم قرار دارند.

منچستریونایتد در نیمه دوم سعی کرد با ریتم بهتری توپ را به گردش درآورد و بالاخره به آن چه می خواست دست یافت. دقیقه 56 این تیم به گل اول رسید تا قفل دروازه حریف شکسته شود.

دقیقه 56: سانتر والنسیا از جناح راست، با ضربه سر عالی مخیتاریان همراه شد، ماتا روی تیر دوم آماده بود تا پشت سر هادلستون کار را تمام کند و همین اتفاق هم افتاد، ستاره اسپانیایی با یک تک ضربه، بازی را 1-0 کرد.

بعد از این گل، مورینیو که همچنان به دنبال گل های بیشتر بود، دست به تعویض زد، ابتدا رونی از زمین بیرون آمد و مارسیال وارد زمین شد و در 20 دقیقه پایانی، لینگارد به جای مخیتاریان به زمین آمد و دقایقی بعد فلینی جای ماتا را گرفت. در این بین، شیاطین سرخ باز هم بخت گلزنی داشتند که بهترین آن، روی ضربه آزاد پوگبا حاصل شد که ضربه دیدنی او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و برگشت.

اما فلینی که در هفته های اخیر با انتقاد هواداران یونایتد مواجه شده بود، توانست گلی روحیه بخش را به ثمر رساند تا خیال هواداران و کادرفنی یونایتد را هم راحت تر کند.

دقیقه 87: سانتر خوب دارمیان از جناح چپ، با حضور به موقع فلینی روی تیر دوم همراه شد و این بازیکن بلژیکی با یک ضربه سر کار را تمام کرد. یونایتد به گل دوم رسید.

به این ترتیب در نهایت شیاطین سرخ در این بازی به پیروزی 2-0 رسیدند تا با خیالی راحت نسبت به حریف، به بازی برگشت فکر کنند. این نهمین برد پیاپی یونایتد در بازی های اخیرش بود.

بازی برگشت دو تیم 16 روز دیگر در ورزشگاه هال سیتی انجام می شود.

دانلود خلاصه بازی منچستریونایتد 2-0 هال سیتی

2021