کی روش: هواداران منچستریونایتد نگران نباشند، این تیم تحت نظر مورینیو در مسیری درست قرار گرفته است

کی روش: هواداران منچستریونایتد نگران نباشند، این تیم تحت نظر مورینیو در مسیری درست قرار گرفته است

وبسایت رسمی برنامه نود - کی روش مربی سابق منچستریونایتد و سرمربی فعلی تیم ملی ایران، در مورد وضعیت فعلی شیاطین سرخ صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، کارلوس کی روش سرمربی فعلی تیم ملی ایران و دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد، به تمجید از عملکرد مورینیو در الدترافورد پرداخته است. منچستریونایتد بعد از بازنشستگی فرگوسن دوران سختی را سپری کرد و حتی مورینیو هم در ماه های ابتدایی حضورش در یونایتد، روند پرنوسانی را تجربه کرد ولی اکنون این تیم هشت برد پیاپی را کسب کرده است و مدت هاست که طعم شکست را نچشیده است.

کارلوس کی روش در مورد شرایط فعلی یونایتد این گونه صحبت کرده است:

به عنوان یک هوادار منچستریونایتد، که هنوز دوستان زیادی در این باشگاه دارم، خوشحالم که می بینم نتایج خوبی را کسب می کنند. نتیجه بازی با لیورپول در جایگاه پایانی تیم در لیگ بسیار اهمیت دارد. اما آن چه مهم تر است این است که سوای کسب سهمیه و جایگاه تیم در لیگ، یونایتد بعد از مدت ها، دوباره در مسیر صحیح حرکت می کند.

قدم به قدم در حال پیش رفتن است، شاید با سرعت پیش نمی رود، اما این حرکت دوباره آغاز شده است، باشگاه در حال پیشرفت است و این مهمترین مسئله است. بعد از بازنشستگی فرگوسن، باشگاه در مسیر درستی حرکت نمی کرد و جو خوبی هم پیرامون باشگاه حاکم نبود، اما این اتفاق در حال تغییر است.

2021