خاکزاد: به آندو نیاز داریم اما نمی توان بازیکن را به زور نگه داشت

خاکزاد: به آندو نیاز داریم اما نمی توان بازیکن را به زور نگه داشت

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی گفت:ماشین سازی نیاز به تقویت دارد تا بتواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد.

علی خاکزاد در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان برای جدایی از ماشین سازی و پیوستن به استقلال اظهار داشت: هنوز به نتیجه نهایی درباره این بازیکن نرسیده ایم. آندو در تبریز حضور دارد و اگر پزشکان اجازه دهند حتی در تمرینات هم شرکت می کند. او فعلا بازیکن ماشین سازی است اگرچه یک پیشنهاد خیلی جدی از استقلال دارد. 

وی همچنین افزود: سعی می کنیم امروز تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن بگیریم. چیزی که مشخص است ما به تیموریان نیاز داریم. اما نمی توان بازیکنی را به زور نگه داشت. به نظر می رسد تیموریان دوست دارد به استقلال باز گردد و به همین دلیل علاقه نشان داده که رضایت نامه اش را از ماشین سازی بگیرد. فرهاد کاظمی هم اعلام کرده به این بازیکن احتیاج دارد اما دست باشگاه را باز گذاشته است. 

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی درباره جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: ما روز گذشته سعید قائدی فر بازیکن سابق سپاهان را جذب کردیم. سعی می کنیم در چند روز آینده یک بازیکن آسیایی سطح بالا به تیم اضافه کنیم. به هر حال ماشین سازی نیاز به تقویت دارد تا بتواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد.

خاکزاد در پایان درباره احتمال حضور تیموریان در بازی هفته شانزدهم ماشین سازی مقابل فولاد گفت: اگر این بازیکن آماده باشد می توانیم از او استفاده کنیم. حتی اگر قرار باشد تیموریان بعد از بازی این هفته به استقلال برود مشکلی از نظر بازی کردن برای ما ندارد چون نقل و انتقالات تا 14 بهمن ادامه خواهد داشت.