بایی خواستار حضور لیندلوف در اولدترافورد شد؛ بازی در کنار ویکتور به پیشرفت من کمک خواهد کرد

بایی خواستار حضور لیندلوف در اولدترافورد شد؛ بازی در کنار ویکتور به پیشرفت من کمک خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال منچستر یونایتد خواستار حضور ویکتور لیندلوف در این تیم شد.

به گزارش وب سایت نود، اریک بایی مدافع منچستر یونایتد خواستار آن شد که ویکتور لیندلوف بازیکن بنفیکا به منچستر یونایتد بپیوندد.

گزارش های منتشر شده حاکی از آنست که لیندلوف در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار دارد و این در حالیست که ژوزه مورینیو استخدام یک مدافع در نقل و انتقالات ژانویه را منتفی دانست. به گزارش Fotbollskanalen، بایی که به خاطر حضور در جام ملت های آفریقا در اردوی تیم ملی ساحل عاج به سر می برد، از پیوستن لیندلوف به منچستر یونایتد استقبال کرد و گفت:

امیدوارم که در کنار لیندلوف بازی کنم و بازی در کنار او به من کمک کند. لیندلوف بازیکن بسیار خوبی است که کیفیت های بسیار بالایی دارد و قطعاً اگر به تیم منچستر یونایتد بیاید، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

در صورتی که لیندلوف به منچستر یونایتد ملحق شود، رقابت در خط دفاعی این تیم شدیدتر خواهد شد؛ اما اریک بایی معتقد است که حضور این بازیکن باعث تقویت خط دفاعی منچستر می شود. وی در این باره گفت:

ما مدافعان میانی خوبی داریم؛ کریس اسمالینگ، مارکوس روخو و فیل جونز اما امیدوارم بتوانم در کنار لیندلوف بازی کنم. من هیچ جای ثابت و تضمین شده ای در تیم ندارم و می دانم که برای بازی کردن در ترکیب تیم باید خوب باشم. ما همه برای بازی کردن در تیم رقابت می کنیم. به نظرم ما عملکرد خوبی داشته ایم و همه تلاش خود را به کار گرفته ایم. اگر فرصت بازی در کنار لیندلوف را داشته باشیم، باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. به نظرم ما می توانیم در کنار یکدیگر زوج خوبی را تشکیل دهیم.

2081