رییس الشحانیه:انتظارات از زهیوی بالاست

رییس الشحانیه:انتظارات از زهیوی بالاست

رییس باشگاه الشحانیه قطر گفت: رحیم زهیوی در بازی مقابل المعیذر نمایش خوبی داشت اما با یک بازی نباید او را قضاوت کرد.

به گزارش کاپ، مناحی الشمری  پس از تساوی دیشب تیمش مقابل المعیذر اظهار داشت: دیشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. از وقتی که استیماچ هدایت تیم را برعهده گرفته روند تکنیکی و تاکتیکی تیم روبه رشد است و تیم ما روان تر بازی می کند. 

وی در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم شرایط گذشته را تغییر دهیم باید تغییراتی را به وجود بیاوریم. این تغییرات از روی نیمکت شروع شد و به داخل زمین هم کشیده شد. ما دو بازیکن الجزایری مان را رد کردیم و رحیم زهیوی به همراه اومانجو جذب تیم مان شدند. از رحیم زهیوی انتظارات زیادی داریم.  او در بازی دیشب خوب بازی کرد اما با یک بازی نمی توان درباره اش نظر داد و نباید با یک بازی او را قضاوت کرد. بدون تردید او بازیکن خوبی بوده که جذبش کردیم. رحیم در بازی برابر المعیذر دچار مصدومیت شد و فکر می کنم به بازی بعدی ما نرسد اما ما به گل ها و پاس گل های او و اومانجو احتیاج داریم. 

رییس باشگاه الشحانیه در ادامه خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی هریک امتیاز برای ما بسیار ارزشمند است. باید سخت بجنگیم تا در لیگ ستارگان باقی بمانیم. شاید دوباره بازیکن به خدمت بگیریم تا تیم را تقویت کنیم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

الشمری در پایان گفت: هواداران به ما اعتماد داشته باشند. آنها مطمئن باشند که تیم زیر نظر استیماچ پیشرفت خواهد کرد و نتایج بهتری را به دست می آورد.