ترکاشوند دوباره همه کاره نقل‌وانتقالات پرسپولیس شد

ترکاشوند دوباره همه کاره نقل‌وانتقالات پرسپولیس شد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که پیش از این تصور می شود محمدعلی ترکاشوند از معادلات باشگاه پرسپولیس کنار رفته است قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، طی هفته های گذشته خبری دست به دست شد مبنی بر اینکه ترکاشوند مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس از مسئولیت نقل و انتقالات این باشگاه کنار رفته و جای خود را به فرد دیگری داده است.

پس از انتقادات متعدد از نحوه خریدهای پرحاشیه پرسپولیس در ابتدای فصل صحبت از کنار رفتن ترکاشوند برای نقل و انتقالان نیم فصل از این سمت مطرح شد و از یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس به عنوان جانشین او یاد شد.

اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداده است. ترکاشوند با توجه به حساسیت وزارت ورزش و قرار گرفتن زیر ذره بین تنها چند روز برای فروکش کردن حواشی در محافل ظاهر نشد و پس از مدتی غیبت با قدرت به سمت قبلی خود برگشته است.

مشاور اقتصادی پرسپولیس بار دیگر نقش اصلی را در نقل و انتقالات باشگاه به عهده گرفته و مذاکرت با گزینه های پرسپولیس را انجام می دهد.

از جمله فعالیت های اخیر ترکاشوند چند روز مذاکره تلفنی با سروش رفیعی و همچنین پیگیری برای انجام انتقال شایان مصلح بوده است.