ویارئال 1-1 بارسلونا؛ ناداوری باز هم گریبان بارسلونا را گرفت

ویارئال 1-1 بارسلونا؛ ناداوری باز هم گریبان بارسلونا را گرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم بارسلونا و ویارئال از هفته هفدهم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های دوم و چهارم لالیگا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا برای دور نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشت و ویارئال در تلاش بود که با پیروزی مقابل کاتالان ها تا حدی به کورس قهرمانی نزدیک شود. بارسا در 14 دیدار گذشته خود مقابل زیردریایی های زرد شکست نخورده است و با این حال لوییز انریکه دست به ریسکی نخواهد زد و از بهترین بازیکنان خود در مقابل حریف سرسخت خود استفاده خواهد کرد تا فاصله امتیازی بارسلونا با صدر جدول بیش از این ها نشود.

ویارئال: آسنخو - ماریو - موساچیو - رویز - کاستا - دوس سانتوس - تریگروس - برونو - سوریانو - سانسونه - پاتو

ان دیایه - گونزالز - فرناندز - رودری - کاستیخو - روکاوینا - بوره

بارسلونا: تراشتگن - روبرتو - پیکه - ماسکرانو - دینیه - بوسکتس - گومز - اینیستا - مسی - سوارز - نیمار

نیمکت: ماسیپ - سوارز - توران - رافینیا - آلکاسر - آلبا - اومتیتی

هر دو تیم نیمه اول را به صورتی متعادل آغاز کردند، هر دو تیم یک موقعیت حساس روی دروازه حریف ایجاد کردند اما عملکرد مدافعین و دروازه بانان دو تیم مانع از گلزنی هر یک از دو تیم شد. همچنین شوت های سر کش گومز و دوس سانتوس از بالای دروازه دو تیم به بیرون رفت تا بازی بدون گل دنبال شود.

دقیقه ۲۴: نیمار پس از به نمایش گذاشتن تکنیک فردی اش چند نفر را از پیش رو برداشت و ضربه سرکش این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بارسا تا حدی بر توپ و میدان تسلط یافت اما ضد حملات خطرناک ویارئال باعث می شد تا کاتالان ها نتوانند سراپا حمله شوند.

دقیقه ۴۳: ضربه کرنری که توسط نیمار ارسال شد با ضربه سر خطرناک مسی همراه شد، ضربه سر او می رفت تا به سقف دروازه ویارئال برسد، اما عکس العمل آسنخو مانع گل شدن این توپ شد.

دقیقه ۴۵: پاس کات بک دینیه برای سوارز در پشت محوطه با ضربه مهاجم اروگوئه ای همراه شد اما ضربه او درست همانجایی رفت که آسنخو انتظارش را می کشید.

نیمه نخست این دیدار هرچند که آبستن موقعیت های حساسی بود اما در نهایت بدون گل به پایان رسید تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

بارسا نیمه دوم این دیدار را سراسر حمله آغاز کرد اما روی یک غافلگیری و روی یک ضد حمله از حریف عقب افتاد.

دقیقه ۴۹: در حالیکه بارسا می رفت تا موقعیت خوبی به دست بیاورد، پاس اشتباه دینیه باعث شد تا ویارئال موقعیت ضد حمله پیدا کند، پاس پاتو برای سانسونه این بازیکن را با تراشتگن تک به تک کرد و ضربه این بازیکن باعث شد تا کاتالان ها ۱-۰ از حریف خود عقب بیوفتند.

در ادامه بارسا باز هم سراسر حمله شد و موقعیت های خوبی را به دست آورد اما اشتباهات نیمار و بی دقتی msn باعث شد تا بارسا از این حملات راه به جایی نبرد. ویارئال با ارائه دفاعی منسجم با ۹ بازیکن به دفاع پرداخت و دل به ضد حملات بسته بود.

دقیقه ۷۳: در حالیکه ضربه مسی میرفت تا به گل تبدیل شود مدافع ویارئال با دست مانع گل شدن توپ شد اما در عین ناباوری داور این دیدار نقطه کرنر را نشان داد تا باز هم اشتباهات فاحش داوری به ضرر بارسلونا مشکل ساز شود.

دقیقه ۷۴: ضربه تماشایی مسی در حالیکه میرفت تا گل نخست بارسلونا را به ارمغان بیاورد با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا بارسا باز هم با بد شانسی از رسیدن به گل محروم شود.

دقیقه ۷۵: بارسلونا روی یک ضد حمله سریع می رفت تا به گل تساوی برسد اما عکس العمل زیبای آسنخو مانع گلزنی سوارز شد. توپ برگشتی در گوشه محوطه جریمه به آردا توران رسید و پاس این بازیکن با سر نیمار را در حالتی نا متعادل در مقابل دروازه قرار داد، با این حال ضربه آکروباتیک این مهاجم برزیلی از بالای دروازه به بیرون رفت تا بارسا باز هم دست خالی باز گردد.

دقیقه ۷۸: روی صحنه ای مشکوک دوباره مدافعین ویارئال با دست مانع حرکت توپ شدند اما باز هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا بازیکنان بارسلونا بیش از پیش به اعتراضات خود ادامه دهند.

دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی دیدنی مسی گل تساوی را برای بارسا به ارمغان آورد تا بارسا در ادامه امیدوار به برگشت به این دیدار باشد.

در ادامه بارسلونا به دامنه حملات خود افزود و مدافعین ویارئال دفلعی منسجم تر را به نمایش گذاشتند و در نهایت بارسا با حساب 1-1 متوقف شد تا قهرمانی لالیگا بیش از پیش برای این تیم دست نیافتنی به نظر برسد.

 خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899