پیروزی شیرین میلان در دقایق پایانی

پیروزی شیرین میلان در دقایق پایانی

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی رم و ناپولی، میلان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به 3 امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرمی داشت.

بازی با برتری میلان آغاز شد و این تیم در دقیقه 2 و روی ارسال سوسو و ضربه سر رومانیولی می توانست به گل برسد که سنگربان کالیاری مانع شد.

در دقیقه 11 کارلوس باکا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او با بی دقتی با اختلاف زیادی به بیرون رفت. در دقیقه 29 و 30، میلان دو بار توسط بوناونتورا و سوسو موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه کالیاری داشت که هر دو موقعیت با بی دقتی هافبک های میلان از دست رفت.

در اواخر نیمه اول، کالیاری مهمان فشار زیادی روی دروازه میلان ایجاد کرد و در چند مرحله موقعیت های خوبی روی دروازه میزبان فراهم کرد که به نتیجه نرسید. دقایقی بعد و روی ارسال بوناونتورا از روی نقطه کرنر، لوکاتلی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت. در آخرین ثانیه های نیمه اول، ضربه نیانگ از داخل محوطه به بیرون رفت تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، باز هم روسونری ها حملات خود روی دروازه کالیاری آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما  در دقیقه 51 ضربه سوسو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد و روی پاس نیانگ، باکا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما تعلل در کنترل توپ باعث از دست رفتن آن شد. در این دقایق، میلان حاکم مطلق توپ و میدان بود و موقعیت های زیادی روی دروازه کالیاری خلق کرد که هیچ کدام به سرانجام نرسید.در دقیقه 64 و با ارسال باکا، نیانگ فرانسوی در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او راهی به دروازه کالیاری نیافت.

دقایقی بعد، این کالیاری بود که می توانست در عین ناباوری به گل برسد. روی همکاری ایسلا و بوریلو، مهاجم ایتالیایی کالیاری می توانست دروازه میلان را باز کند که این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه 84 و روی پاس نیانگ، لوکاتلی موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه کالیاری داشت اما این موقعیت هم از دست رفت.

اما تلاش های میلان بالاخره در دقیقه 88 جواب داد و کارلوس باکا موفق شد دروازه کالیاری را باز کند. روی پاس لاپادولا، کارلوس باکا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد بالاخره قفل دروازه کالیاری را باز کند.

به جز اخراج آلوز از کالیاری در دقایق پایانی، در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا میلان سال 2017 را با یک پیروزی شیرین آغاز کند.