نشست یگان ویژه و خبرنگاران و عکاسان ورزشی

نشست یگان ویژه و خبرنگاران و عکاسان ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، اولین نشست یگان ویژه تهران با خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز برای اولین بار و در هتل آکادمی برگزار شد، این نشست که از ساعت 8:30 آغاز و تا ساعت 13 ادامه داشت به موضوعاتی نظیر تعامل خوب و ارتباط موثر این دو قشر پرداخت. 

در ابتدای مراسم سرهنگ سعید مطهری زاده، فرمانده یگان ویژه تهران به صحبت پرداخت، وی حضور یگان ویژه و اهالی رسانه به عنوان دو قطب مهم اماکن ورزشی اشاره کرد و از آنها به عنوان تکمیل کننده یکدیگر نام برد.

مطهری زاده ادامه داد: خبرنگاران و عکاسان نیز به مانند نیروهای پلیس همیشه در صحنه حاضر هستند اما هیچوقت دیده نمی شوند، با حضور اهالی رسانه کار یگان ویژه و نیروی پلیس نیز راحت می شود. 

پس از صحبت های وی، کلیپی در رابطه با عملکرد یگان ویژه در ورزشگاه ها و ضرورت حضور آنها پخش شد و در آن به تفصیل در رابطه با عملکردشان توضیح داده شد. 

در قسمت بعدی این نشست سردار حبیب اله جان نثاری، جانشین فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی به صحبت پرداخت، وی پس از تبریک به مناسبت دهه بصیرت در رابطه با تعامل خبرنگاران و عکاسان ورزشی با یگان ویژه سخنرانی کرد، جان نثاری از عشق این دو قشر به کار سخن گفت و عنوان کرد در صورتی که هم اهالی رسانه و هم نیروی پلیس هیچگاه دیده نمی شوند با تمام توان به کار خود می پردازند. وی در پایان صحبت های این قسمت خود به نقش آفرینی در بصیرت افزایی پرداخت. 

از این پس تعدادی از عکاسان و خبرنگاران به نمایندگی از اهالی رسانه پشت تریبون رفتند تا به صحبت بپردازند و از شرایط کاری خود و تعامل با یگان ویژه سخن بگویند. 

پس از صحبت های خبرنگاران و عکاسان، نمایش کلیپی از اقتدار یگان ویژه و پس از آن نیز جمع بندی سردار جان نثاری آخرین برنامه های این نشست محسوب می شد و در پایان نیز با تقدیر از خبرنگاران و عکاسان حاضر، اولین نشست تعاملی یگان ویژه و اهالی رسانه به پایان رسید.