اودینزه 1 - 2 اینتر؛ چهارمین پیروزی متوالی نراتزوری با درخشش پریشیچ

اودینزه 1 - 2 اینتر؛ چهارمین پیروزی متوالی نراتزوری با درخشش پریشیچ

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان پیولی بازی باخته در زمین اودینزه را با برد عوض کردند تا چهارمین پیروزی متوالی خود در سری آ را جشن بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اودینزه و اینتر از هفته نوزدهم سری آ در ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 17: اودینزه روی یک کار تیمی خوب موفق شد توسط یانکتو دروازه هندانوویچ را باز کند.

دقیقه 20: تیم میزبان که بازی را خوب شروع کرده بود تا آستانه زدن گل دوم رفت اما ضربه ده پائول روی سانتر زاپاتا به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

دقیقه 34: پریشیچ روی سانتر کاندروا توانست دروازه اودینزه را باز کند اما داور به درستی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه 45: اینتر برخلاف جریان بازی در اخرین ثانیه های نیمه نخست روی پاس ایکاردی و ضربه پریشیچ توانست بازی را به تساوی بکشد.

دقیقه 49: شاگردان پیولی می توانستند در همان ابتدای نیمه دوم به گل دوم هم دست یابند اما بانگا که روی سانتر کاندروا در موقعیتی بسیار مناسب صاحب توپ شده بود نتوانست دروازه اودینزه را باز کند.

دقیقه 82: اینتر که در نیمه دوم تیم برتر میدان بود تا آستانه زدن گل پیروزی بخش پیش رفت اما مدافع اودینزه در آخرین لحظه خودش را مقابل ضربه ژائو ماریو در دهانه دروازه قرار داد تا نتیجه بازی تغییر نکند.

دقیقه 87: پریشیچ همانند نیمه اول موفق شد در آخرین لحظات گلزنی کند تا اینتر بازی باخته را با برد عوض کند. ضربه آزاد ارسالی ماریو به پریشیچ رسید و این بازیکن هم توانست از سردرگمی بازیکنان اودینزه استفاده کند و گل دوم خودش را بثمر برساند. اینتر با این نتیجه 33 امتیازی شد تا در رده پنجم جدول سری آ قرار بگیرد.

ویدیو خلاصه این بازی را می تونید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031