رم به دنبال جذب هافبک وستهام؛ فقولی به سری آ می رود؟

رم به دنبال جذب هافبک وستهام؛ فقولی به سری آ می رود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال آ اس رم ایتالیا از تمایل این تیم برای جذب وینگر وستهام خبر داد.  

به گزارش وب سایت نود، اسپالتی سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا اعلام کرد که این تیم قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه سفیان فقولی را جذب کند و شایعات منتشر شده در این زمینه صحت دارد.

فقولی که در ماه ژوئن با قراردادی آزاد از والنسیا به وستهام پیوست. مدت قرارداد او با وستهام سه ساله است اما در رقابت های لیگ برتر این فصل تنها در یک بازی به عنوان یار ثابت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است. اسپالتی سرمربی تیم فوتبال رم در خصوص جذب این بازیکن گفت:

ما فقولی را کاملاً زیر نظر داریم و اخبار منتشر شده در مورد بازیکنانی که به آنها اشاره کردید، درست است. اینکه فعلاً فقولی را تحت نظر داریم کاملاً درست است و دلیلی برای انتشار شایعه در مورد حقایق نیست. فقولی جایگزین ایتوربه خواهد شد که به تورینو پیوست. تا اینجا به خوبی توانستیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم، اما با توجه به اینکه هر دو یا سه روز بازی داریم، باید تیم خود را تقویت کنیم.

توماس رینکون بازیکن سابق تیم فوتبال جنوا که به تیم صدرنشین یوونتوس پیوسته، پیشتر مورد توجه مسئولان رم قرار داشت؛ اما اسپالتی درباره این بازیکن گفت:

درست است که ما مایل بودیم تا رینکون را جذب کنیم؛ چون یوونتوس و ناپولی تیم های بسیار قدرتمندی هستند. اما ما هم ترکیب بسیار قوی داشته ایم و باید شایستگی های خود را در بازی های پیش رو در زمین نشان دهیم.

2081