تساوی 6 گله اما بی ارزش ماشین سازی و سایپا/دشت اولین امتیاز فرهاد

تساوی 6 گله اما بی ارزش ماشین سازی و سایپا/دشت اولین امتیاز فرهاد

تیم های ماشین سازی تبریز و سایپای تهران به یک تساوی پرگل دست پیدا کردند.

به گزارش کاپ، تیم های ماشین سازی تبریز و سایپای تهران در تنها بازی باقیمانده از نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز رودرروی هم قرار گرفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی پرگل 3-3 خاتمه پیدا کرد.

نیمه اول این مسابقه از آن شاگردان فرهاد کاظمی بود. امین قاسمی نزاد مهاجم تیم تبریزی دو بار در دقایق 12 و 29 موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا ماشین سازی برای اولین بار در این فصل به عنوان تیم برنده راهی رختکن شوند. در 45 دقیقه دوم شاگردان حسین فرکی به خودشان آمدند و در فاصله 4 دقیقه کار را به تساوی کشاندند. رضا جعفری در دقیقه 51 و غلامرضا رضایی در دقیقه 54 گلزنان تیم نارنجی پوش بودند.

اما این پایان کار نبود پیام صادقیان بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در دقیقه 61 از روی اشتباه مدافعین سایپا گل سوم سبز قبایان را وارددروازه حامد فلاح زاده کرد ولی این گل 10 دقیقه بیشتر دوام نیاورد. ایوب کلانتری بازیکن جدید سایپا در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی کار را دوباره به تساوی کشاند. در نهایت بازی با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد.

لازم به ذکر است سعید مهری بازیکن جوان تیم ماشین سازی در دقیقه 70 با دریافت کارت زرد دوم توسط محمدرضا اکبریان از زمین بازی اخراج شد. همچنین کاخاشوویلی هافبک  گرجستانی ماشین سازی از داور بازی کارت زرد گرفت.

با این نتیجه سایپا با 13 امتیاز و ماشین سازی با 7 امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و شانزدهم باقی ماندند. این اولین امتیاز فرهاد کاظمی با ماشین سازی در دومین هفته سرمربیگری اش در این تیم بود.