دور سوم جام حذفی انگلیس/ تکمیل جمع خوشبخت‌ها؟

دور سوم جام حذفی انگلیس/ تکمیل جمع خوشبخت‌ها؟

لیورپول و چلسی به 2 پیروزی قابل انتظار فکر می‌کنند.

 به گزارش کاپ، در ادامه دور سوم جام حذفی انگلیس، تیم‌های لیورپول و چلسی برای پیوستن به آرسنال و منچستریونایتد در دور چهارم رقابت‌ها کار چندان سختی پیش‌رو ندارند چون رقبایشان در ظاهر چندان خطرناک نیستند؛ مگر اینکه از جمله اتفاقات تقریبا ثابت دور سوم جام حذفی انگلیس رخ دهد و بزرگان قربانی شگفتی‌سازها شوند.

لیورپول از ساعت 17 به مصاف پیلموث می‌رود؛ آن هم در آنفیلد. پس فرصت مناسبی برای یورگن کلوپ به وجود آمده تا با استراحت دادن به بخش زیادی از بدنه خسته تیمش به جوانان میدان بدهد.پلیموث در فصل گذشته دسته دوم لیگ انگلیس به مقام پنجم رسید و هنوز فاصله زیادی تا پر کردن سطوح تا رسیدن به لیگ برتر دارد. از طرفی یورگن کلوپ و لیورپول امسال فراتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند و در رده دوم 5 امتیاز با چلسی فاصله دارند. در این بازی احتمالا الکس مانینگر، سنگربان کهنه‌کار و دروازه‌بان سوم لیورپول در چارچوب می‌ایستد و استوریج مصدوم استراحت می‌کند تا برای بازی بعدی با منچستریونایتد سرحال باشد.

 چلسی  و یک برد دیگر؟

 چلسی از ساعت 18:30 میزبان «پیتربورو» ست. تیم کونته سرانجام با شکست مقابل تاتنهام نتوانست بر 13 پیروزی متوالی قبلی بیفزاید و به همین دلیل برای فراموش کردن آن باخت به یک پیروزی پرگل نیاز دارد. بعید به نظر می‌رسد کونته با همان ترکیب گذشته تیمش را به میدان بفرستد. چلسی کونته کلی جوان خوبی دارد و چنین بازی‌هایی قطعا بهترین برای فرصت برای امثال «چلوبا»ست تا قبل از قرض داده شدن، اندکی خودشان را نشان دهند!