پرستون 1 - 2 آرسنال؛ باز هم ژیرو، باز هم دقایق پایانی

پرستون 1 - 2 آرسنال؛ باز هم ژیرو، باز هم دقایق پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال باز هم به لطف گلزنی ژیرو در دقایق پایانی بازی، نتیجه ارزشمندی را کسب کرد.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی روز شنبه از دور سوم جام حذفی انگلیس، آرسنال در خانه پرستون در دقایق پایانی بازی با گل ژیرو پیروز میدان شد تا در نهایت این دیدار سخت را با برد پشت سر بگذارد و به دور چهارم صعود کند.

تیم پرستون نورث اند در آخرین بازی دومین روز از دور سوم جام حذفی انگلیس، اف ای کاپ، میزبان آرسنال بود. ونگر تیمش را برای این مسابقه با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

آرسنال

 اوسپینا- نایلز- گابریل - موستافی - مونرئال - ژاکا - رمزی - چمبرلین - ایووبی - پرز - ژیرو

ذخیره ها:

مارتینز - ینکینسون - هولدینگ - آدلاید - داسیلوا - ویلاک - ولبک

پرستون شروع خوبی داشت و خیلی زود توانست آرسنال را غافلگیر کند، آن ها در همان دقیقه ششم بازی از غفلت خط دفاع آرسنال بهره بردند و به گل اول بازی رسیدند.

دقیقه 6: کالوم رابینسون در نزدیکی های محوطه شش قدم حاضر بود تا توپی را که از سمت چپ به او رسیده بود، راهی دروازه اوسپینا کند و تیمش را 1-0 جلو بیندازد.

بعد از این گل، تیم میزبان همچنان به حملات خود ادامه داد. یاران پرستون که انگیزه زیادی در نیمه اول از خود نشان دادند، بارها از جناح راست و چپ آرسنال این تیم را تهدید کرد. دو فرصت جدی گلزنی دیگر در نیمه اول نصیب تیم پرستون شد که آن ها در استفاده از موقعیت های خود بی دقت بودند.

یک بار فرار از جناح چپ آرسنال، بازیکنان این تیم میزبان را صاحب فرصت خوبی کرد، اما در چند قدمی دروازه، ضربه نهایی زده نشد. سپس یک بار دیگر پرستون تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال پیش رفت، اما این بار مونرئال توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

آرسنالی ها هم در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتند که پرز، رمزی و ژیرو فرصت های تیم ونگر را از دست دادند. البته نیمه اول را باید از آن تیم پرستون دانست که توانست با یک بازی برتر، 1-0 به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم، تیم ونگر خیلی زود به گل تساوی رسید تا جریان بازی کاملاً دچار تغییر شود.

دقیقه 46: آرسنال برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه دوم، فقط 51 ثانیه زمان نیاز داشت. پاس خوب ایووبی در پشت محوطه به رمزی رسید و ضربه تمام کننده او به گوشه دروازه رفت.

هر چقدر پرستون در نیمه اول، با انگیزه و با انرژی بود، این تیم در نیمه دوم توان مقابله با ارسنال را نداشت و در حملات اصلاً همچون نیمه اول زهردار نبود، همین موضوع به آرسنال کمک کرد تا با خیال راحت تری به سمت دروازه حریف پیش برود، اما آرسنالی ها یا در دادن پاس های آخر بی دقت بودند یا ضربات نهایی خوبی به سمت دروازه حریف نمی زدند. به هر شکل با وجود چند فرصت خوب، آرسنال به گل نرسید تا اینکه باز هم ژیرو در دقایق پایانی ناجی آرسنال شد.

دقیقه 89: پاس بلند به درون محوطه، با اثرگذاری ژیرو همراه شد، توپ به پرز رسید، پاس پشت پای او موقعیت بسیار خوبی را برای ژیرو فراهم کرد و ضربه تمام کننده او آرسنال را به گل برتری رساند.

به این ترتیب ژیرو که در هفته های اخیر در دقایق پایانی همیشه ناجی آرسنال شده است، این بار هم به داد تیم ونگر رسید، و با زدن این گل حیاتی، آرسنال را به دور چهارم جام حذفی رساند.

ضمن این که ولبک مهاجم آرسنال بعد از ماه ها دوری از میادین در این مسابقه از دقیقه 83 وارد زمین شد.

دانلود خلاصه بازی پرستون 1-2 آرسنال

2021