پیش بازی اودینزه - اینتر؛ شاگردان پیولی به دنبال شروعی خوب در نیم فصل دوم

پیش بازی اودینزه - اینتر؛ شاگردان پیولی به دنبال شروعی خوب در نیم فصل دوم

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر یکشنبه و از سری بازی‌های سری آ، اودینزه میزبان اینتر خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته بیستم سری آ ایتالیا و از ساعت 15:00 یکشنبه و در ورزشگاه استادو فریولی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده دانیله دووری خواهد بود.

پس از یک نیم فصل ضعیف، اینتر ورژن پیولی آماده است تا برای یک نیم فصل خوب، تلاش خود را آغاز کند. پس از رفتن مانچینی و دی‌بوئر، حالا به نظر می‌رسد با حضور پیولی اندکی آرامش به نراتزوری بازگشته است. هرچند راه درازی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان که هدف ابتدای فصل اینتر بود مانده است. اینتر درحالی پای به این بازی می‌گذارد که در 6 بازی اخیر خود، 5 بار پیروز بوده است و روحیه نسبتا خوبی دارد. به جز گری مدل مصدوم و ملوی محروم، پیولی غایب دیگری برای این بازی ندارد. اور بانگا به احتمال زیاد در نیم فصل از اینتر جدا خواهد شد اما به نظر می‌رسد در این بازی حضور داشته باشد.

از سوی دیگر اودینزه هم در انتهای نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و در 6 بازی آخرش، 3 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود. این تیم در ابتدای فصل عملکرد خیلی بدی داشت اما حالا با این نتایج، تا جایگاه دهم بالا آمده است. خبر مهم برای این تیم این است که امانوئل بادو و مولا واگه، دو بازیکن این تیم به جام ملت‎های آفریقا رفته اند و به جز آن، محروم یا مصدوم دیگری ندارند.

ترکیب احتمالی دوتیم

نکات آماری بازی

اینتر 3 بازی آخرش مقابل اودینزه را پیروز شده و در هر بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است..اینتر در دوران پیولی میانگین 2.17 امتیاز درهر بازی داشته که عملکرد خیلی بهتری نسبت به میانیگن 1.42 امتیازی پیش از آن است.برای اولین بار از نوامبر 2015، اینتر توانسته 3 بازی پیاپی در سری آ، کلین شیت کند.اودینزه در 4 بازی آخرش در سری آ، تنها یک گل دریافت کرده است.ایکاردی با 14 گل زده، بهترین گلزن فصل سری آ محسوب می‌شود.

پیش‌بینی نتیجه بازی

1405