صعود لسترسیتی با حذف اورتون در جام حذفی انگلیس

صعود لسترسیتی با حذف اورتون در جام حذفی انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم لسترسیتی با شکست اورتون به دور چهارم جام حذفی انگلیس راه یافت.

به گزارش وبسایت نود، دور سوم جام حذفی انگلیس با برگزاری 23 بازی از ساعت 18:30 امروز پیگیری شد. در مهمترین بازی تیم اورتون در خانه با نتیجه 1-2 مغلوب لسترسیتی شد تا خیلی زود با این رقابت ها خداحافظی کند. لوکاکو در دقیقه 63 اورتون را پیش انداخت اما احمد موسی با گلزنی در دقایق 66 و 71 نتیجه را به سود تیم رانیری تغییر داد.

در دیگر بازی این مرحله تیم ساوتهمپتون به نتیجه 2-2 مقابل نوریچ رضایت داد تا کار به بازی تکراری بکشد. تیم هال با دو گل از سد سوانزی گذشت و وست برومویچ با نتیجه 1-2 مغلوب دربی کانتی شد و از رقابت ها کنار رفت. تیم بورنموث هم با سه گل در خانه میلوال شست خورد تا حذف شود.

استوک سیتی هم در خانه با دو گل مغلوب وولورهمپتون شد و واتفورد با شکست بارتون البیون به دور چهارم راه یافت. تیم نیوکاسل در خانه بیرمنگام به نتیجه تساوی 1-1 رضایت داد تا کار به دیدار تکراری بکشد. کریستال پالاس هم به نتیجه تساوی بدون گل در خانه بولتون رسید و دیدار تیم های ساندرلند و برنلی هم بدون گل به پایان رسید تا بازی تکراری تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند.

دور سوم جام حذفی با پیروزی پرگل شب گذشته منچسترسیتی مقابل وستهم آغاز شد و امروز ظهر با شکست سنگین ردینگ در خانه منچستریونایتد ادامه پیدا کرد. در ادامه این رقابت ها تیم آرسنال از ساعت 21 امشب مهمان پرستون است.

2031