لک: رفتن به سوئد از لحاظ مالی به سود من نبود

لک: رفتن به سوئد از لحاظ مالی به سود من نبود

دروازه بان جدید تیم فوتبال سایپا گفت: رفتن به لیگ سوئد از لحاظ مالی به سود من نبود.

حامد لک در گفت وگو با کاپ، درباره جدایی از صبای قم اظهار داشت: یکی از دلایل مهمی که باعث شد جدا شوم مشکلات مالی بود. دریافتی من در فصل جاری بسیار کم بود و بابت فصل گذشته هم طلبکار بودم، در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم تا کار کردن با آقایان فرکی و سجادی را تجربه کنم. از این انتخاب خوشحال هستم و امیدوارم در سایپا نتایج خوبی بگیرم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا بحث پیشنهاد سوئد را مطرح کرد اما به این کشور نرفت بیان داشت: من در این زمینه خیلی فکر کردم. حضور در فوتبال سوئد از لحاظ مالی برایم مفید نبود و با این شرایط باید انتخابی انجام می دادم که از همه لحاظ به سود من می شد. به هرحال من باید به آینده هم فکر کنم. 

دروازه بان سایپا درباره اینکه قرار است شماره 88 را بر تن کند خاطرنشان کرد: من به عشق علی کریمی دوست دارم این شماره را بر تن کنم. وقتی به لیگ برتر آمدم شماره 33 را می پوشیدم و حالا دوست دارم شماره 88 را بر تن کنم. البته هنوز باشگاه در مورد پوشیدن این شماره به من جوابی نداده است. 

لک در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند در سایپا به هدف هایش برسد عنوان کرد: من از این انتخاب راضی هستم و مطمئنا تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. مطمئن باشید سایپا هم در نیم فصل دوم نتایج خوبی خواهد گرفت.