پیش بازی یوونتوس - بولونیا؛ فرصتی دوباره برای افزایش اختلاف در صدر جدول

پیش بازی یوونتوس - بولونیا؛ فرصتی دوباره برای افزایش اختلاف در صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس این فرصت را دارد تا اختلاف را در صدر جدول سری آ، به هفت امتیاز برساند.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که چیزی به پایان نیم فصل اول سری آ باقی نمانده است، یوونتوس که یک بازی نسبت به رقبای بالای جدولی کمتر دارد. می تواند با برد در مقابل بولونیا اختلاف را در صدر جدول فوتبال ایتالیا به هفت امتیاز برساند. شاگردان آلگری یکشنبه نوزدهم دی ماه در ورزشگاه خانگی خود پذیرای بولونیا هستند.

یوونتوس صدرنشین سری آ، در این فصل تاکنون در لیگ ایتالیا به تساوی نرسیده است، آن ها 14 بار پیروز شده اند و سه شکست را تجربه کرده اند. در شش بازی اخیر، تیم آلگری 5 برد را کسب کرده و فقط مقابل جنوا شکست خوردند. اما در سمت مقابل بولونیا با 5 برد و 5 تساوی، در رده پانزدهم سری آ قرار گرفته و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

در شش بازی اخیر رودرروی دو تیم، یوونتوس 5 بار پیروز شده و فقط یک بازی مساوی شده است: بازی برگشت دو تیم فصل قبل سری آ که در فوریه 2016 برگزار شد. بیانکونری در 6 بازی اخر خود مقابل بولونیا، 10 گل زده و فقط دو گل خورده است.

دنی آلوز، بونوچی و ساندرو به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود. لمینا و بن عطیه هم به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا، نمی توانند یوونتوس را همراهی کنند. در سمت مقابل، عمر صدیق و وردی به دلیل مصدومیت نمی توانند برای بولونیا به میدان بروند و سفیر تایدر هم به دلیل حضور در تیم ملی کشورش، غایب است.

انتظار می رود آلگری با تغییرانی اندک تیمش را در این مسابقه روانه میدان کند. احتمال دارد اورا که زمزمه هایی مبنی بر جدایی وی از تورین شنیده می شد، در این مسابقه از ابتدا به میدان برود. ضمن این که به احتمال فراوان، توماس رینکون خرید جدید بیانکونری در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز می کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

یوونتوس در تمام 25 بازی قبلی خانگی خود در سری آ پیروز شده است.

بیانکونری در 27 بازی قبلی خود مقابل بولونیا در سری آ، فقط یک بار شکست خورده است، 17 برد و 9 تساوی.

یووه در سه بازی قبلی خانگی خود در مقابل بولونیا در سری آ پیروز شده و در 20 بازی اخیر خانگی خود در مقابل این حریف در سری آ، فقط یک بار موفق به گلزنی نشده است.

یوونتوس در سال 2016، 100 امتیاز در لیگ ایتالیا بدست آورد (33 برد)، که این امتیاز بیشتر از هر تیمی دیگری در 5 لیگ برتر اروپا است.

یوونتوس فقط یک برد دیگر تا رسیدن به رکورد 26 پیروزی متوالی در سری آ، فاصله دارد. جالب است که این آمار از پیروزی مقابل بولونیا در اکتبر 2015 آغاز شد.

بانوی پیر در این فصل، در 15 دقیقه ابتدایی بازی های خود، هفت بار موفق به گلزنی شده است که بهتر از هر تیم دیگری در سری آ است.

بولونیا در این فصل از 27 بازیکن مختلف در ترکیب خود استفاده کرده است که بیش از هر تیم دیگری در سری آ است.

بولونیا در آخرین بازی خارج از خانه خود مقابل پسکارا به پیروزی رسید تا به روند 14 بازی بدون برد در سری آ در بازی های خارج از خانه پایان دهد.

2021