پیش بازی رئال مادرید - گرانادا؛ کهکشانی ها به دنبال تثبیت صدرنشینی

پیش بازی رئال مادرید - گرانادا؛ کهکشانی ها به دنبال تثبیت صدرنشینی

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در چارچوب هفته هفدهم لالیگا میزبان تیم گرانادا است.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های رئال مادرید و گرانادا در چارچوب هفته هفدهم لالیگا ساعت 15.30 شنبه 18 دی 1395 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به قضاوت ایناکی ویکاندی برگزار خواهد شد. رئال مادرید همچنان بدون باخت و کسب 37 امتیاز در صدر جدول لالیگا حضور داشته در حالی که گرانادا 9 امتیازی در رده نوزدهم جدول قرار گرفته و وضعیت خوبی ندارد. رئال مادرید به دنبال کسب یک برد دیگر و حفظ فاصله و یا حتی افزایش آن با تیم دوم جدول یعنی بارسلونای 34 امتیازی است.

آخرین مسابقه رئال مادرید در لالیگا با کامبک به یاد ماندنی و در نهایت پیروزی 3-2 مقابل دپورتیوو لاکرونیا توأم بود که پس از آن بازی شاگردان زین الدین زیدان راهی ژاپن شدند تا قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را جشن بگیرند. کهکشانی ها سال 2017 را با برتری قاطع 3-0 مقابل سویا در کوپا دل ری آغاز کردند. گرانادا نیز با توجه به وضعیت بد در انتهای جدول چاره ای جز کسب امتیاز ندارد زیرا بدترین شروع خود در لالیگا را تجربه می کند. این تیم پیش از شروع تعطیلات زمستانی یک شکست تلخ خانگی را با نتیجه 2-0 مقابل رئال سوسیداد متحمل شد و سال 2017 را با باخت 2-0 مقابل اوساسونا در کوپا دل ری آغاز کرد.

نکات آماری بازی:

رئال مادرید طی 22 بازی اخیر با گرانادا در لیگ فقط یک بار در ژانویه سال 1974 شکست خورده است. کهکشانی ها هر 6 رویارویی اخیر با گرانادا در کلیه رقابت ها را با پیروزی به پایان رسانده اند.

رئال مادرید در سال 2016 فقط یک بار در لالیگا شکست خورد. آنها فقط یک بار در تاریخ خود توانسته بودند چنین رکوردی را به ثبت برسانند که به سال 1932 مربوط می شود.

گرانادا طی 8 بازی اخیر بیرون خانه پیروز نشده است.

گرانادا طی 16 بازی اخیر در لالیگا فقط یک بار پیروز شده است.

رئال مادرید طی 31 رویارویی خانگی اخیر با تیم های منطقه آندلس در لالیگا شکست نخورده و در هر 5 رویارویی اخیر موفق به ثبت کلین شیت شده است.

رئال مادرید طی 27 مسابقه پیاپی اخیر در لالیگا شکست نخورده که بهترین رکورد این باشگاه پس از 29 بازی بدون باخت در سال 1997 محسوب می شود.

کریستیانو رونالدو طی 7 بازی اخیر لالیگا توانسته 9 گل به ثمر برساند که شامل دو هت تریک است. او تنها یک بار در سانتیاگو برنابئو توانسته 5 گل را طی یک مسابقه به ثمر برساند که در مقابل همین تیم گرانادا بود.

آرتم کرافتس در 4 گل از 5 گل اخیر تیم گرانادا نقش مستقیم ایفا کرده است. (2 گل و 2 پاس گل)

رئال مادرید طی 21 بازی خانگی اخیر در لالیگا 18 بار پیروز شده و حداقل 2 گل را در این 18 بازی زده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

رئال مادرید: سرخیو راموس به علت محرومیت در این بازی غایب بوده و پپه نیز مصدوم است. بدین ترتیب زیدان نیاز به یک بازیکن جانشین در خط دفاعی دارد. کریستیانو رونالدو و کریم بنزما پس از استراحت در مسابقه کوپا دل ری با سویا، به ترکیب رئال مادرید باز می گردند. حامس رودریگز پس از درخشش در بازی با سویا و در غیاب دو مهاجم مصدوم کهکشانی ها یعنی گرت بیل و لوکاس واسکز در سمت راست خط حمله این تیم به میدان خواهد رفت. متئو کوواچیچ نیز به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

گرانادا: اوچه از مصدومیت برگشته و در هافبک وسط به میدان می رود. مصدومیت جان تورال نیز به پایان رسیده و از شانس خوبی برای حضور در ترکیب گرانادا برخوردار است. احتمالاً ایزاک کوئنکا بازیکن سابق بارسلونا در سمت چپ و دیمیتری فولکوئه در سمت راست خط دفاعی گرانادا قرار می گیرند. در غیاب ویکتورین آنگبان و مهدی کارسلا-گونزالز که راهی جام ملت های آفریقا شده اند، همه امیدهای هواداران گرانادا به آرتم کرافتس در خط حمله دوخته شده است. حضور متیو سائونیه نیز به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464