دور سوم جام حذفی انگلیس/ کار آسان منچستریونایتد و آرسنال

دور سوم جام حذفی انگلیس/ کار آسان منچستریونایتد و آرسنال

از جمع بزرگان انگلیس، امروز آرسنال و منچستریونایتد به میدان می‌روند.

 به گزارش کاپ، منچستریونایتد و آرسنال در بازی‌های امروز جام حذفی انگلیس کار چندان دشواری پیش‌رو ندارند چون مقابل تیم‌های نه‌چندان قدرتمندی به نام ردینگ و پرستون نورث‌اند قرار می‌گیرند.

 ادامه قدرتنمایی مقابل تیم یاپ استام

 منچستریونایتد پس از کسب 5 پیروزی متوالی در لیگ به دنبال کسب پیروزی دیگری در بازی خانگی ساعت 16 امروز مقابل تیم دسته پایین‌تر ردینگ است. ردینگ در طول چند فصل حضور خود در لیگ برتر هرگز حتی یک بار هم شیاطین سرخ را اذیت نکرد و مورینیو حتی اگر به شکل عاقلانه‌ای قصد استراحت دادن به بازیکنان اصلی خود مانند زلاتان را داشته باشد باز هم تیمش کار سختی برای برتری ندارد. منچستریونایتد برای این بازی محروم و مصدوم خاصی ندارد و در سوی مقابل ردینگ به عنوان تیم سوم سطح دوم لیگی انگلیس (لیگ قهرمانی) قصد دارد از این بازی نشان دهد برای رقابت در فصل آینده لیگ برتر آماده است. فراموش نکنید یکی از جذابیت‌های بازی، سرمربیگری یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد در تیم ردینگ است.

آرسنال و یادگاری قدیمی 

 وقتی آرسنال در پایان فصل 2004-2003 لیگ برتر بدون باخت قهرمان شد، رسانه‌های انگلیسی نوشتند این اتفاق برای اولین بار از زمان قهرمانی بدون باخت پرستون نورث‌اند در قرن نوزدهم رخ داد. حالا آخرین قهرمانان بدون باخت در یک فصل لیگ انگلیس از ساعت 21 به میزبانی پرستون، آخرین بازی امشب دور سوم جام حذفی انگلیس را انجام می‌دهند.آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر کلی مصدوم دارد اما به احتمال زیاد به قصد استراحت دادن به بازیکنان آماده ترکیب اصلی خودش هم بازی نمی‌دهد. پرستون هم مانند ردینگ در لیگ قهرمانی انگلیس حضور دارد؛ با این تفاوت که رد رده یازدهم نه امید زیادی به صعود از طریق پلی‌اف دارد و نه از سقوط می‌ترسد. پس آرسنال امروز کار چندان سختی پیش‌روی خود نمی‌بیند.