وستهم 0 - 5 منچسترسیتی؛ صعود قاطعانه شاگردان گواردیولا به دور چهارم جام حذفی

وستهم 0 - 5 منچسترسیتی؛ صعود قاطعانه شاگردان گواردیولا به دور چهارم جام حذفی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی در یک بازی یک طرفه با 5 گل در خانه تیم بیلیچ پیروز شد تا به راحتی به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی راه یاب.

به گزارش وبسایت نود، تیم های وستهم و منچسترسیتی از دور سوم جام حذفی انگلیس در ساعت 23:25 به مصاف یکدیگر رفتند.

وستهم

آدریان، کرسول، رید، اوگبونا، لانزینی، نوردولت، فرناندز، فغولی، اوبیانگ، آنتونیو، کارول

منچسترسیتی

کابایرو، سانیا، استونز، اوتامندی، کلیچی، زابالتا، توره، دی بروین، سیلوا، استرلینگ، آگوئرو

لحظات حساس بازی

دقیقه 14: آنتونیو توسط لانزینی در پشت محوطه سیتی صاحب توپ شد. ضربه این بازیکن به استونز برخورد کرد اما کابایرو مجبور شد برای مهار آن وادار به عکس العمل شود.

دقیقه 33: داور خطای مدافع وستهم روی زابالتا را اعلام کرد تا سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شود. توره موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند.

دقیقه 41: سیتی روی یک ضد حمله تماشایی به سمت دروازه وستهم حمله کرد و نوردولت روی سانتر سانیا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد.

دقیقه 43: شاگردان گواردیولا خیلی زود توانستند اختلاف را به سه گل برسانند. توپ روی یک حرکت تیمی به استرلینگ رسید و این بازیکن هم سیلوا را صاحب توپ کرد تا ستاره اسپانیایی سیتی گل سوم را بثمر برساند.

دقیقه 50: آگوئرو در همان ابتدای نیمه دوم گلزنی کرد تا خیال گواردیولا از پیروزی تیمش راحت شود. مهاجم آرژانتینی روی شوت توره تاثیر گذاشت تا دروازه وستهم برای بار چهارم باز شود.

دقیقه 84: استونز با یک ضربه سر قدرتمند روی کرنر ارسالی نولیتو موفق شد گل پنجم را برای سیتی بثمر برساند.

این بازی در نهایت با برتری 5 گله تیم گواردیولا به پایان رسید تا منچسترسیتی منتظر مشخص شدن حریفش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بماند.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

 2031