نوستالژی/ دو تصویر ویژه از عابدزاده در دو دربی

نوستالژی/ دو تصویر ویژه از عابدزاده در دو دربی

وب سایت رسمی برنامه نود- دو تصویر از احمدرضا عابدزاده به دستمان رسید.

به گزارش سایت نود، اولین تصویر متعلق به زمانی است که عابدزاده دراولین دربی اش آبی پوش بوده است. دربی که چهارم خرداد سال 69 برگزار شد. دربی شماره 32 که استقلال و پرسپولیس در فینال لیگ قدس به میدان رفتند. پرسپولیس با گل نادرمیراحمدیان در دقیقه 12 پیش افتاد اما استقلال با دو گل عباس سرخاب در دقیقه 46 و صمد مرفاوی در دقیقه 72 به پیروزی رسید تا قهرمان لیگ قدس شود.

تصویر دوم مربوط به دربی 30 دی 73 است. دربی جنجالی شماره 38 که فوتبالدوستان ایران هرگز آن را از یاد نمی برند. در این دربی عابدزاده برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. دربی که پس گل دوم استقلال به پرسپولیس، بازی به خاطر درگیری امیرقلعه نویی و مجتبی محرمی به جنجال کشیده شد و ناتمام ماند و در نهایت فدراسیون فوتبال پرسپولیس را سه بر صفر بازنده اعلام کرد.

برای پرسپولیس فرشاد پیوس در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی و بهزاد دادادش زاده در دقیقه 56 و برای استقلال صادق ورمزیار در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی و ادموند اختر در دقیقه 87 گلزنی کردند.

پس از پایان جنجال ها ودرگیری ها، مجتبی محرمی سه سال، احمدرضا عابدزاده دو سال، رضا شاهرودی یک سال، فرشاد پیوس، بهزاد داداش‌زاده، امیر قلعه‌نویی، محمود فکری، صادق ورمزیار و مسعود غفوری‌های اصل هر کدام شش ماه، امیر عابدینی مدیر، محمد پنجعلی سرپرست، و دو پزشک تیم پرسپولیس نیز هر کدام یک سال با رأی کمیته انضباطی محروم شدند