اتلتیک بیلبائو 2 - 1 بارسلونا؛ شکست آبی اناری ها مقابل تیم 9 نفره

اتلتیک بیلبائو 2 - 1 بارسلونا؛ شکست آبی اناری ها مقابل تیم 9 نفره

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری اسپانیا، میان دو تیم بیلبائو و بارسلونا در سن مامس برگزار شد که شاگردان انریکه 2-1 مغلوب شدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم بارسلونا در دیدار رفت به زمین حریف رفته بود که در نهایت با نتوانست از سد حریفی که از دقیقه '74 و '80 دو بازیکن خود را از دست داده بود، عبور کند.

دقیقه '25 (1-0)(آریتز آدوریز): روی پاس اشتباه اینیستا در میانه میدان، بازیکنان بیلبائو صاحب توپ شده و از سمت راست حمله ای را ترتیب دادند که در نهایت ارسال رائول گارسیا در تیر دوم با ضربه سر آدوریز وارد دروازه شد.

دقیقه '28 (2-0)(اینیاکی ویلیامز): تیم انریکه خیلی زود گل دوم را هم دریافت کرد؛ روی اشتباه دیگری از بازیکنان بارسلونا در گوشه سمت راست زمین، آدوریز با پشت پا توپ را برای ویلیامز کاشت تا این بازیکن از راه رسیده و با شلیکی محکم و تماشایی توپ را به زیر طاق دروازه تراشتگن بفرستد.

نیمه اول این مسابقه با شکست 2-0 بارسلونا به پایان رسید.

دقیقه '52 (2-1)(لیونل مسی): ستاره آرژانتینی یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ضربه ایستگاهی به دست آمده در گوشه سمت چپ محوطه با شوت زیبای مسی روانه دروازه شد که تلاش های ایرایزوز برای مهار توپ حاصلی نداشت و توپ از خط رد شده بود.

 در ادامه و در دقیقه '74 رائول گارسیا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. در دقیقه '80 هم ایتوراسپه کارت زرد دوم خود را دریافت کرد تا میزبان 9 نفره شود اما در این مدت نیز بارسلونا نتوانست از حملات خود سودی ببرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید تا دیدار برگشت سختی در انتظار تیم باسکی باشد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

++++ برای دیدن خلاصه و گل ها بازی اینجا کلیک کنید ++++

1771