مبلغ درخواستی منچستریونایتد بابت فروش ممفیس، ممکن است مانع از انتقال او در ژانویه شود

مبلغ درخواستی منچستریونایتد بابت فروش ممفیس، ممکن است مانع از انتقال او در ژانویه شود

وبسایت رسمی برنامه نود - اورتون یکی از تیم هایی است که خواهان جذب ممفیس دیپای است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است، اگرچه ممفیس دیپای خواستار جدایی از منچستریونایتد است و مورینیو هم این بازیکن را از برنامه هایش خارج کرده ولی ممکن است مبلغ درخواستی شیاطین سرخ برای فروش این بازیکن هلندی، مانع از انتقال وی در ژانویه شود. باشگاه هایی مثل رم و نیس خواهان این هستند تا ممفیس را به صورت قرضی در اختیار بگیرند ولی یونایتد هیچ علاقه ای ندارد که ممفیس هلندی را به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کند و قصد دارد حداکثر مبلغی را که بابت خرید وی در تابستان 2015 پرداخت کرد، به دست آورد.

مورینیو خود نیز چندی قبل اعلام کرد که تنها سم جانستون به طور قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد، که این انتقال پنج شنبه رسمی شد. به این ترتیب با توجه به قیمت 20 میلیون پوندی که یونایتد برای فروش وی در نظر گرفته و البته حقوق هفتگی 90 هزارپوندی ممفیس، شرایط برای انتقال او سخت به نظر می رسد.

اورتون مشتری جدی ممفیس به حساب می آید، اما کومان ابتدا به دنبال خرید اشنایدرلین است، پیشنهاد اول این تیم برای هافبک فرانسوی یونایتد به مبلغ 19 میلیون پوند، رد شد و حالا تافی ها به دنبال این هستند تا پیشنهاد بهتری را برای اشنایدرلین ارائه کنند.

2021