کومان: شایعات مربیگری ام در بارسلونا اهمیت نمی دهم

کومان: شایعات مربیگری ام در بارسلونا اهمیت نمی دهم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی هلندی اورتون شایعات مربوط به مربیگری در بارسلونا به عنوان جایگزین لوییز انریکه را منتفی دانست و تأکید کرد که به شایعات اهمیتی نمی دهد.

به گزارش وب سایت نود، این روزها اخباری مبنی بر جدایی لوئیز انریکه از جمع آبی اناری پوشان در پایان فصل به گوش می رسد، و از همین رو گمانه زنی برای انتخاب جانشین او هم امری اجتناب ناپذیر است. یکی از گزینه هایی که صحبت از حضور او بر روی نیمکت بارسلونا می شود، رونالد کومان مربی اورتون انگلیس است.

رونالد کومان بازیکن سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا شش سال برای این تیم اسپانیایی بازی کرد و پس از پایان دوران فوتبالش هم به عنوان دستیار لوئیس فن خال در این تیم حضور داشت. این روزها گزارش های متعددی درباره گزینه های بالقوه برای جانشینی لوئیز انریکه به گوش می رسد که از جمله می توان به کومان هلندی سرمربی سابق ساوتهمپتون اشاره کرد که در سال 2014 هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در پایان فصل هم ساوتهمپتون را به رتبه ششم لیگ برتر رساند. کومان در خصوص شایعات مطرح شده به خبرنگاران گفت:

در حال حاضر این حرفها اهمیت ندارند. نام من همیشه به بارسلونا پیوند خورده اما فعلاً در بارسلونا نیستم و سرمربی اورتون هستم. دلیل اینکه مربیگری اورتون را قبول کردم به دلیل پروژه ای است که در این باشگاه دارم. ما به زمان نیاز داریم اما هدف ما اینست که هم در درون میدان و هم بیرون از زمین پیشرفت کنیم. به همین دلیل با اورتون قرارداد امضاء کردم تا این پروژه را کامل کنم.

در حالیکه پیش از نشست خبری رونالد کومان از سوی باشگاه اورتون اعلام شده بود که لوکمن با قرارداد به ارزش 10 میلیون پوند از چارلتون اتلتیک به اورتون پیوسته، اما سرمربی هلندی این تیم اعلام کرد در صورتی که اورتون موفق به جذب گزینه های اول خود نشود، آنگاه به دنبال عقد قرارداد با آدمولا لوکمن خواهد بود. کومان در خصوص جذب این بازیکن به هواداران تیمش اعلام کرد:

اگر نتوانیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم به سراغ بازیکن دیگری نخواهیم رفت زیرا چنین کاری طبق خواسته های ما نیست. بازیکنانی را که می خواهیم جذب کنیم به خوبی می شناسیم. این دیگر به عهده هیئت مدیره باشگاه است که با بازیکن مورد نظر قرارداد امضاء کنند. اگر از طریق هیئت مدیره باشگاه به نتیجه مثبتی در خصوص خرید بازیکنان مورد نظر نرسیم، آنگاه روی کار خودم متمرکز خواهم شد و تیم را برای بازی بعدی آماده خواهم کرد.

2081