کلیچی: گابریل ژسوس برای هماهنگی با منچستر سیتی به زمان نیاز خواهد داشت

کلیچی: گابریل ژسوس برای هماهنگی با منچستر سیتی به زمان نیاز خواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - گائل کلیچی، مدافع کناری تیم منچستر سیتی مطمئن است که گابریل ژسوس در لیگ برتر موفق خواهد شد، اما هشدار داد که ملی پوش برزیلی برای هماهنگی با محیط اطراف به زمان نیاز خواهد داشت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این مهاجم 19 ساله بعد از اینکه در 6 بازی نخست ملی خود برای برزیل 4 گل به ثمر رساند و سال گذشته به پالمیراس کمک کرد تا به عنوان قهرمانی برسد، شهرت خوبی به عنوان یکی از استعداد های هیجان انگیز دنیای فوتبال برای خود دست و پا کرده است. کلیچی در مصاحبه با Manchester Evening News گفت:

وقتی تیمی مثل منچستر سیتی بازیکنی را به خدمت می گیرد، حتماً آن بازیکن با کیفیتی است بنابراین همیشه خوب است که بازیکنی جدید و تازه نفس به تیم اضافه شود. او برای هماهنگی به زمان نیاز خواهد داشت اما امیدوارم که همانقدر خوب باشد و هر چه زودتر تأثیر گذار ظاهر شود. ما به او کمک خواهیم کرد تا هرچه سریع تر به پتانسیل کامل خود دست یابد چون در فوتبال مردم نتیجه می خواهند. می دانم که او خیلی خوب است، من با بازیکنان برزیلی صحبت کرده ام. و بازیکنی برزیلی که توسط سیتی به خدمت گرفته شده باشد، مطمئناً با کیفیت است. این لحظه برای او، ما و هواداران هیجان انگیز است و امیدواریم که گل های زیادی به ثمر برساند.

1771