بیلد، پیشنهاد شانگهای سیپگ برای اوبامیانگ را تایید کرد

بیلد، پیشنهاد شانگهای سیپگ برای اوبامیانگ را تایید کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشنهاد باشگاه شانگهای سیپگ برای جذب پیر امریک اوبامیانگ به دست باشگاه دورتموند رسیده است.

به گزارش وبسایت نود، روز چهارشنبه یک از خبرنگاران مشهور گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که باشگاه شانگهای سیپگ چین، پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای جذب پیر امریک اوبامیانگ به مسئولان دورتموند ارائه داده است اما در ادامه باشگاه دورتموند این اخبار را تکذیب کرد.

روز پنج شنبه بیلد این پیشنهاد را تایید کرد و مدعی شد که میشائیل تسورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند از طریق یک واسطه این پیشنهاد را دریافت کرده است اما ارقام اعلام شده توسط خبرنگار ایتالیایی صحت ندارند. طبق ادعای بیلد پیشنهاد باشگاه شانگهای سیپگ 80 میلیون یورو بوده که از این رقم 50 میلیون یورو پرداخت اولیه و 30 میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است.

در همین حال رسانه های ایتالیا از علاقه میلان به این بازیکن خبر می دهند و مدعی شده اند که روسونری برای جذب مهاجم 27 ساله دورتموند وارد عمل خواهد شد. بیشتر اعضا خانواده اوبامیانگ در شهر میلان زندگی می کنند اما این باشگاه با توجه به وضع موجودش به نظر نمی رسد شانس بالایی برای این انتقال داشته باشد. اوبامیانگ سال های اولیه فوتبال خود در سنین جوانی را در میلان سپری کرد و پس از آن راهی لیگ فرانسه شد.

7899