خرید جدید الشحانیه جانشین مهاجم الجزایری

خرید جدید الشحانیه جانشین مهاجم الجزایری

به گزارش "ورزش سه"، رحیم مهدی زهیوی مهاجم ملی پوش استقلال خوزستان در میانه راه کوچ به تهران یا تبریز به یکباره تغییر مسیر داد و راه آن سوی آب های خلیج فارس را در پیش گرفت تا با برتن کردن پیراهن الشحانیه اولین بازیکن ایرانی لقب بگیرد که در فصل جاری به جمع لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر پیوسته است.

زهیوی که بنا به اعلام رسانه های دوحه از جمله استاد الدوحه جانشین مهاجم الجزایری و ناکام الشحانیه یعنی خالد غورمی شده است امروز تست های پزشکی را پشت سر گذاشته و قرارداد خود را به امضا خواهد رساند تا اولین خرید ایگور استیماچ سرمربی کروات این باشگاه لقب بگیرد. مربی که از فصل قبل زمانی که روی نیمکت سپاهان می نشست دنبال جذب مهاجم خوزستانی بود و حالا امیدوار است با درخشش زهیوی در خط حمله تیمش بتواند الشحانیه را از سقوط نجات دهد.

پیوستن زهیوی به الشحانیه در حالی نهایی شد که این بازیکن در توافقی با باشگاه موافقت خود را با رقم درخواستی برای صدرو رضایتنامه اش را اعلام کرد. رقمی در حدود 500 میلیون تومان که زهیوی حاضر به پرداخت آن شد تا راهی آن سوی آب های خلیج فارس شده و نامش را در بین لژیونرهای تاریخ ایران در لیگ ستارگان قطر ثبت کند.