لوئیز سوارز: فرد مورد علاقه من برای جانشینی انریکه، اوزه بیو است

لوئیز سوارز: فرد مورد علاقه من برای جانشینی انریکه، اوزه بیو است

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز انریکه هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته، که باعث به وجود آمدن گمانه زنی های زیادی در مورد جانشین های احتمالی شده است و حالا بازیکن سابق بارسلونا نظر خود را در این رابطه ابراز کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، لوئیز سوارز، تنها بازیکن تاریخ اسپانیا که برنده توپ طلا شده است، بین سال های 1955 تا 1961 برای این تیم توپ می زد و به خوبی با سختی کار مربی در بارسا آشنایی دارد. وی در مصاحبه اخیر خود گفت:

فرد مورد علاقه من برای جانشینی انریکه، اوزه بیو است. او شایستگی اش را دارد و در سن سباستین فوق العاده کار می کند. ارنستو والورده در اتلتیک بیلبائو خوب کار کرده و تیم سویا زیر نظر خورخه سمپائولی هم تماشایی بازی می کند و هر کدام از این سه گزینه می توانند مناسب باشند.

برای لوئیز انریکه جایی بهتر از بارسلونا وجود ندارد. شاید از لحاظ اقتصادی بهتر باشد، اما او نمی تواند تیمی مثل بارسلونا پیدا کند و بتواند برای فتح تمام عناوین رقابت کند. او بارسلونا را خوب می شناسد، اما این شغل برای او کمی کلیشه ای شده است. ممکن است او بخواهد به جای دیگری برود که توقعات پایین تر باشد و با آرامش بیشتری کار کند.

1771