تاتنهام 2 - 0 چلسی؛ پسران پوچتینو ترمز تیم کونته را کشیدند

تاتنهام 2 - 0 چلسی؛ پسران پوچتینو ترمز تیم کونته را کشیدند

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته پس از 13 پیروزی متوالی با دو گل دله آلی مغلوب سفیدپوشان لندن شدند تا از برابری با رکورد پیروزی های متوالی آرسنال در لیگ برتر باز بمانند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های تاتنهام و چلسی از هفته بیستم لیگ برتر در ساعت 23:30 در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف یکدیگر رفتند.

تاتنهام

لوریس، واکر، دایر، آلدروایرلد، فرتونگن، رز، وانیاما، دمبله، اریکسن، آلی، کین

چلسی

کورتوا، آزپیلیکوئتا، لوئیز، کیهیل، موزس، کانته، ماتیچ، آلونسو، پدرو، کاستا، هازارد

لحظات حساس بازی

دقیقه 5: چلسی در همان ابتدا می توانست به گل برسد اما هازارد که روی پاس خوب ماتیچ پشت مدافعان صاحب توپ شده بود نتوانست از موقعیتش استفاده کند و توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 7: فرتونگن روی پدرو خطا کرد و سپس مانع از شروع مجدد بازی به سرعت شد. ازپیلیکوئتا در واکنش به این اتفاق مدافع تاتنهام را به زمین انداخت و همین باعث شد بازیکنان دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر جر و بحث کنند.

دقیقه 36: کاستا روی پاس هازارد در فضای خوبی صاحب توپ شد اما ضربه آخرش را خوب نزد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 45:

تیم میزبان در وقت های تلف شده نیمه اول روی غفلت مدافعان چلسی موفق شد به گل برسد. اریکسن سانتر زیبایی به روی دروازه فرستاد و دله آلی با یک ضربه سر تماشایی توانست دروازه کورتوا را باز کند.

دقیقه 48: چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا خطرناک ظاهر شد اما لوریس مانع از ورود ضربه کاستا به کنج دروازه شد.

دقیقه 49: حملات چلسی ادامه پیدا کرد و آلونسو با یک سانتر دقیق هازارد را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد اما این بازیکن نتوانست ضربه سر خوبی بزند تا یک فرصت مناسب برای تیم مهمان از دست برود.

دقیقه 54:

تاتنهام بار دیگر مشابه گل نخست موفق به گلزنی شد. آلی با یک ضربه سر روی سانتر دقیق اریکسن موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا اختلاف به دو گل برسد.

شاگردان پوچتینو در ادامه بازی را کنترل کردند و چلسی هم که بنظر می رسد این باخت را قبول کرده نتوانست حمله جدی روی دروازه لوریس ترتیب دهد تا این بازی در نهایت با دو گل آلی به پایان برسد و نوار پیروزی های متوالی چلسی پاره شود.

تاتنهام با این پیروزی 42 امتیازی شد و در رده سوم جدول جای گرفت و چلسی هم با همان 49 امتیاز و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در صدر باقی ماند.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031