گزارش؛ نقش مهم اسپانیا در شکوفایی چلسی

گزارش؛ نقش مهم اسپانیا در شکوفایی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک برای شکستن رکورد آرسنال و تثبیت صدرنشینی، کونته حساب زیادی روی ستارگان اسپانیایی خود در بازی امشب برابر تاتنهام کرده است.

با اختصاص 30.99 درصد زمان بازی های چلسی، دیگو کاستا، سزار آسپلیکوئتا، پدرو، فابرگاس و مارکوس آلونسو، اسپانیا را تبدیل به بیشترین کشور از لحاظ دقایق بازی در تیم صدرنشین لیگ برتر کرده اند.

بعد از نتایج ضعیف ابتدای فصل، تاکتیک چلسی به کلی عوض شد و آسپلیکوئتا در کنار داوید لوییز و کیهیل دفاع 3 نفره را تشکیل دادند و موسس و آلونسو نیز مدافعان کناری شدند که بدون شک یکی از دلایل کلین شیت های متوالی چلسی را باید درخشش مدافعان اسپانیایی این تیم قلمداد کرد.

در فاز هجومی، پدرو با زدن 4 گل و مهیا کردن 5 پاس گل، نقش بسیار مفیدی داشته و دیگو کاستا با به ثمر رساندن 14 گل و تکیه زدن به صدر جدول گلزنان، بدون شک بهترین مهاجم فعلی لیگ برتر به شمار می آید و تولد دوباره ای زیر نظر کونته داشته است.

علیرغم آغاز فصل روی نیمکت، فابرگاس در هفته های اخیر به یکی از ارکان اصلی درخشش آبی های لندن تبدیل شده و با به ثمر رساندن 1 گل و دادن 5 پاس گل، درخششی دوباره در ترکیب چلسی داشته است.