درخشش‌ خریدهای دردسرساز به کام یاسین

درخشش‌ خریدهای دردسرساز به کام یاسین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمدرضا حیدریان در حالی موفق شدند در دیدار برابر دانشگاه آزاد به برتری دست یابند که اشتباهات داوری در این بازی نیز موجب اعتراضاتی از سوی آنها شده بود. داور این بازی در صحنه مربوط به گل اول دانشگاه آزاد، ابتدا با سوت خود قصد قطع بازی به دلیل خطای بازیکن یاسین پیشرو را داشت و این در حالی بود که بازیکنان حریف بدون توجه به این سوت بازی را ادامه دادند و موفق شدند دروازه یاسین پیشرو را باز کنند. بعد از این گل جنجالی، بازی برای دقایقی کوتاه با توجه به اعتراض یاسین پیشرو قطع شد. اما در ادامه این شاگردان محمدرضا حیدریان بودند که با ارایه بازی تماشایی موفق به عبور از این حریف شدند.

نکته جالب توجه دیگر در این برد یاسین پیشرو عملکرد فوق العاده خریدهای این فصل تیم بود. سه بازیکن تازه وارد این تیم در این بازی موفق شدند زننده گل های یاسین لقب گیرند تا موج انتقادات صورت گرفته علیه مدیریت و کادرفنی این تیم در بازار نقل و انتقالات کاسته شود. ابراهیم مقصودی، ملی پوش سابق ایران که در فصل گذشته در لیگ مالت حضور داشت در کنار مجتبی مریدی‌زاده و مهدی زاهدی توانست به عنوان بازیکنان تازه‌وارد عملکرد خوبی با گلزنی در این بازی از خود به جا بگذارند تا هجمه علیه مدیریت به دلیل بی‌توجهی نسبت به جذب بازیکن کاسته شود.

یاسین پیشرو بعد از برتری در دیدار هفته شانزدهم، هفته آینده به مصاف شهروند ساری خواهد رفت و باید دید روند موفقیت آمیز این تیم در هفته های آتی ادامه خواهد یافت یا خیر.