بارتومئو: نمی خواستیم هواداران سانتوس از پیش قرارداد با نیمار خبردار شوند

بارتومئو: نمی خواستیم هواداران سانتوس از پیش قرارداد با نیمار خبردار شوند

وبسایت رسمی برنامه نود - شبکه برزیلی گلوب اسپورت از حرفهای راسل، مدیر اسبق بارسلونا و بارتومئو، مدیر فعلی این تیم در مورد تخلفات در خرید نیمار پردهبرداری کرد.

به گزارش وبسایت نود، راسل در حرفهای خود گفته که 10 میلیون یورو برای نشان دادن حسن نیت به نیمار و پدرش باخته است. وی اظهار داشت:

نکته خوبی بود که پدر نیمار برای نشان دادن حسن نیت از من طلب ده میلیون یورو نقدی کرد چرا که در غیر این صورت خودم این رقم را پیشنهاد می دادم. قرار بر این بود که برای بارسایی شدنش 40 میلیون به او و پدرش بپردازیم چرا که در سال 2014 بازیکن آزاد می شد. من از پدر نیمار پرسیدم که چه مبلغی برای حسن نیت می خواهد و از من ده میلیون خواست و من هم این رقم را پرداختم. 

بارتومئو هم در اظهارات خود در دادگاه گفته است:

برای ما خیلی مهم بود که هواداران سانتوس ندانند که با نیمار پیش قرارداد امضا کردیم و به همین خاطر قراردادها مخفیانه و محرمانه امضا شد. تمامی ده میلیون یورویی که پرداخت شد به نیمار رسید و مورد پولشویی قرار نگرفت. ما سه بازیکن برزیلی می خواستیم. دو تا از آنها به باشگاه های اروپایی دیگر رفتند و در نهایت نیمار را به خدمت گرفتیم. مبلغ ده میلیون یورو را پرداختیم تا این بازیکن به پیشنهادات دیگرش توجهی نکند.

بارسلونا در نهایت به خاطر مسائل مالیاتی پرونده نیمار 5.5 میلیون یورو جریمه شد.

1140