یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد و افزایش دستمزد دیبالا

یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد و افزایش دستمزد دیبالا

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر باشگاه یوونتوس اعلام کرد که این تیم قصد دارد تا دستمزد مهاجم آرژانتینی خود را افزایش دهد.

به گزارش وب سایت نود، جوزپه ماروتا با اعلام این خبر اظهار داشت که این باشگاه به خاطر عملکرد و حضور موفق پائولو دیبالا در طی 18 ماه گذشته در این تیم، قرارداد جدیدی را به این بازیکن پیشنهاد خواهد کرد که نسبت به قرارداد قبلی ارزش بیشتری دارد.

مهاجم ملی پوش آرژانتینی در سال 2015 از پالرمو جدا شد و به بیانکونری پیوست. دیبالا از زمان حضورش در این یووه پیشرفت فوق العاده ای داشته و مهره ای ارزشمند برای این تیم به حساب می آید. قرارداد فعلی دیبالا با قهرمان پنج دوره اخیر سری آ تا سال 2020 اعتبار دارد، اما جوزپه ماروتا در گفتگویی به خبرنگاران اعلام کرد:

ما رابطه بسیار عالی با پائولو دیبالا و نمایندگان او داریم. او از زمان پیوستن به یوونتوس قرارداد پنج ساله ای را با ما امضاء کرد و الان هم در مرحله تمدید قرارداد او هستیم. این فرآیند نشان می دهد که ما قدردان دستاوردهای این بازیکن برای باشگاه هستیم. در قرارداد جدید دیبالا از لحاظ مسائل مالی و اقتصادی هم درآمد بیشتری خواهد داشت. مطلقاً هیچ مشکلی بین باشگاه یوونتوس و دیبالا وجود ندارد. به نظر من همانطور که خود دیبالا هم اذعان داشته، پوشیدن پیراهن یوونتوس افتخار بسیار بزرگی است زیرا یووه یکی از بزرگترین باشگاه های جهان به حساب می آید.

2081