پراندلی: اعتراض هواداران اشک بازیکنان والنسیا را در آورد

پراندلی: اعتراض هواداران اشک بازیکنان والنسیا را در آورد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سابق والنسیا فاش کرد که برخی از بازیکنان این تیم پس از آنکه توسط هواداران هو شدند، از فرط ناراحتی گریه کردند.

به گزارش وب سایت نود، والنسیا در این فصل از لالیگا روزهای خوشی را سپری نمی کند و با کسب نتایج ضعیف در رده های پائین جدول به سر می برد. والنسیا که حدود یک دهه پیش با رافائل بنیتس موفق شد قهرمان لالیگا شود، در این فصل تنها یک پله تا منطقه خطر فاصله دارد؛ والنسیا به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به خیخون در رده هفدهم جدول لالیگا قرار دارد. والنسیا در این هفته با نتیجه چهار بر یک در کوپا دل ری مغلوب سلتا ویگو شد.

چزاره پراندلی که اخیراً از سمت مربیگری تیم والنسیا کناره گیری کرد، طی گفتگویی فاش کرد که اعتراض هواداران تیم باعث گریه بازیکنان تیمش شده بود. به گزارش Football Italia، پراندلی درباره اعتراضات هواداران تیمش نسبت به بازیکنان گفت:

اگر می خواهید بازی های ترکیبی و بسیار پیشرفته ای ارائه دهید، باید کیفیتی مثل تیم بارسلونا داشته باشید. در تیم ما تعداد زیادی بازیکن جوان وجود دارد که توانایی های زیادی دارند. اما در شرایط دشواری که اکنون برای باشگاه به وجود آمده شما به بازیکنان باتجربه ای نیاز دارید. پس از آنکه هواداران به آنها اعتراض و آنها را هو کردند، دیدم که برخی از آنها اشک می ریزند.

این مربی ایتالیایی تنها پس از ده بازی که هدایت والنسیا را بر عهده داشت، از سمت سرمربیگری تیم اسپانیایی استعفاء داد.