وضعیت قرمز در اردوی تیم ملی

وضعیت قرمز در اردوی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش که با توجه به جدایی 8 بازیکن از جمع ملی پوشان با خلوت ترین اردوی تاریخ خود مواجه است عقیده دارد خود و دو دستیار غیرایرانی اش برای تمرین دادن این تعداد ملی پوش کافی است. از این رو مارکار آقاجانیان، جواد نکونام، مهرداد خانبان، طباطباییان و حتی آرین قاسمی مترجم او به دستور سرمربی تیم ملی به تهران بازگشتند. این خبر عجیب دومین تصمیم تند کارلوس کی روش در روزهای پرتنش فوتبال ملی محسوب می شود. 

کی روش که حالا از سوی بخش زیادی از هواداران فوتبال ایران به خاطر مرخص کردن 7 ملی پوش پرسپولیس تحت فشار است، پرده جدیدی را به نمایش گذاشت. کاری که مشخص نیست چگونه به ذهن او خطور کرده و آیا نشان دهنده شکافی بین او و دستیاران ایرانی اش هست یا نه؟ 

افرادی که کی روش به ایران بازگردانده همگی از قسم خورده های این مربی پرتغالی محسوب می شوند و همواره در همه سختی ها کنار وی بوده اند اما این اقدام کی روش شاید مقدمه ای بر یک حرکت غافلگیرکننده دیگر باشد، چیزی که از این مربی خیلی هم بعید نیست. 

از آنجایی که سرمربی پرتغالی تیم ملی همواره سوار بر موج محبوبیت تصمیمات خود را به کرسی نشانده این بار جنگ با پرطرفدارترین باشگاه ایران و سیل کامنت ها در فضای مجازی وی را در موقعیت تازه ای قرار داده است بخصوص که هواداران پرسپولیس با حضور پررنگ در فرودگاه موضع تندی علیه کی روش گرفته اند. 

نکته مهم هزینه بالای یک اردوی کوتاه مدت در شهر دبی است که پیش از سفر مشخص شد مسابقه ای هم در آن برگزار نخواهد شد. اردویی به قیمت شدیدترین درگیری بین دو چهره مطرح فوتبال ایران و صف بندی ها و دوقطبی های جدید که قطعا از هر نظر به ضرر فوتبال ملی و باشگاهی ایران خواهد بود. در حالی که به نظر می رسید مسئولان قصد آشتی دادن کی روش و برانکو را دارند شاید تصمیم امروز کی روش نشان دهنده این حقیقت باشد که وی جنگ را ادامه خواهد داد و هرگز با برانکو بر سر یک میز نخواهد نشست. این یک پیش بینی اولیه است که باید در روزهای آینده امیدوار به محقق نشدنش ماند!