شما نظر دهید؛ راهکاری برای تکرار نشدن اختلافات پرسپولیس و تراکتورسازی

شما نظر دهید؛ راهکاری برای تکرار نشدن اختلافات پرسپولیس و تراکتورسازی

در روزهای اخیر اختلاف دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس بر سر بازیکنان سرباز، یکی از سوژه های اصلی فوتبال ایران بود.

به گزارش کاپ، هر بار که یکی از تیم های فوتبال ایران ناچار می شود بازیکنی را به دلیل سربازی به تیم های نظامی بدهد، به شدت نسبت به این قانون اعتراض می کند. در گذشته هم شاهد بودیم بازیکنانی مثل ایمان مبعلی ناچار بودند تیمی چون فولاد را در لیگ برتر ترک کرده و به نیروی زمینی در لیگ یک بروند تا خدمت خود را در این گونه تیم ها سپری کنند.

اما در حال حاضر به نظر می رسد، با سقوط تیمهایی چون ملوان و فجرسپاسی به دسته  های پایین تر و قدرت گرفتن تیم  تراکتورسازی در لیگ برتر، مشکل بازیکنان سرباز نه تنها کمتر، که بیشتر شده  است.

زیرا از طرفی، تراکتورسازی هر ساله با مشکل از دست دادن بازیکنانی مواجه می شود که دورا ن سربازی خود را در این تیم سپری کرده اند و  ناگهان این تیم را ترک می کنند. از طرف دیگر، امسال هم می بینیم تیمی چون پرسپولیس که با تراکتورسازی در جدول رده بندی لیگ رقابتی مستقیم دارد، تمایلی به دادن بازیکنان خود به تراکتورسازی ندارد.

علاوه بر این هیچ بعید نیست مشکلات بازیکنی چون بختیار رحمانی نیز در تراکتورسازی تکرار شود. مسلما همیشه این شائبه در بین طرفداران وجود دارد که بازیکنی که موقتا پیراهن تراکتور را می پوشد، ایا می تواند به این تیم تعصبی نشان دهد یا خیر؟

در هر حال به نظر می رسد همه از این شرایط ناراضی اند. اما راه چاره چیست؟

شما نظر دهید. چه باید کرد که چنین مشکلاتی بین باشگاهها پیش نیاید؟