طالقانی: کلنجار کی روش و برانکو به نفع فوتبال ملی نیست

طالقانی: کلنجار کی روش و برانکو به نفع فوتبال ملی نیست

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس باید به خاطر منافع ملی مشکلات را کنار بگذارند.

کاظم طالقانی در گفت وگو با کاپ، درباره اتفاقات 48 ساعت اخیر اظهار داشت: من نمی دانم امروز چه اتفاقی افتاده است  اما شنیدم که روز گذشته آقای برانکو صحبت هایی را انجام داده است. در این زمینه نظر خاصی ندارم و باید آقای تاج و آقای ساکت صحبت کنند. 

وی افزود: چون از ریز قضایا اطلاعی ندارم باید تماس بگیرم و اطلاعات تازه ای کسب کنم اما قبول دارم که کلیت قضیه زیبا نیست. هم آقای برانکو و هم آقای کی روش باید بدانند این کلنجارها به نفع فوتبال ملی نیست ما بایددر راستای موفقیت فوتبال گام برداریم و امیدوارم خیلی زود این اختلافات از بین برود.

طالقانی در پاسخ به این سوال که آیا این انتقاد که گفته می شود کی روش اختیارات فراتر از یک سررمربی دارد یا می پذیرد، بیان داشت: بنده در این باره هیچ صحبتی ندارم و بهتر است از آقای تاج سوال بپرسید.

وی درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان گفت: متاسفانه مسوولان این تیم هنوز نتوانستند مشکلات را حل کنند البته استاندار محترم مسوولان استان را ترغیب کرده که کمک کنند و ما نیز به عنوان یک عنصر کوچک هرکاری از دست مان برمی آید انجام می دهیم. البته از برخی همکاران مان در دیگر استان ها که بازیکنان استقلال خوزستان را مورد مذاکره قرار دادند گلایه داریم آنها مطمئن باشند یک روز اگر برای خودشان هم مشکل  ایجاد شود بازیکنان شان را دیگر تیم ها به سمت خود می کشانند.